Gå til innhold

Kan jeg ta denne prisen for Emmlajunga Edge duo?

Anbefalte innlegg

Vi kjøpte vogn ganske tidlig i svangerskapet, og angrer nå mens jeg går på overtid å venter på den lille. Jeg har falt pladask for en annen vogn og vurderer å selge vognen vi har nå. Vi kjøpte den brukt, men har ikke brukt den selv.

Det er en brun 2010 modell som har vært pent brukt, det følger med stelleveske og vinterpose + alt det vanlige som følger med vognen. Vi kjøpte den for 5500kr, og lurer på om jeg kan ta samme prisen for den når jeg skal selge den igjen? Vi har jo ikke brukt den selv enda.

Hva syntes dere?

Fortsetter under...

Samme om dere har brukt den eller hva dere betalte for den. Dere tar så mye dere kan få innen rimelighetens grenser. Du kan prøve, og er det ingen som vil gi så mye gjør du kanskje lurt å sette ned prisen.

Selvfølgelig kan dere det. Er jo ikke noe galt i å prøve seg, det verste du kan oppleve er at eventuelle kjøpere prøver seg på pruting og ikke vil betaler den prisen du setter.

Hvilken vogn har du falt for?

Samme vogn, men den nye fargen til Emmaljunga. Har gått å angret meg for at vi kjøpte brun, og når jeg så denne i butikken her om dagen angret jeg meg enda mer.

http://www.emmaljunga.com/img/0/102593.jpg

Annonse

Ja, jeg tenkte jeg skulle ringe med de for å høre om de har den inne og evt holde den av. Kan ikke risikere å plutselig stå uten vogn i disse dager. Det kan jo også ta litt tid å selge vognen på nettet, så lurer nesten på om det er litt tullete av meg å skulle gjøre det her akkurat nå.

Kan jo alltids legge ut en annonse, og se hvordan det går :-) Takk for svar!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...