Gå til innhold

Noen som har født med uvi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var til sjekk på føden igår pga sterke magesmerter som ikke er rier. Har hatt dem i noen dager, det føles som en kniv som plutselig blir vridd rundt nederst i magen. Hadde utslag på urin og den ble sendt til dyrkning.

Siden jeg før har hatt allergiske reaksjoner på bredspektret antibiotika ville ikke legen behandle med medisiner. Han sa at det verste som kan skje er at jeg føder og det er visst helt greit. Snuppa i magen er nesten 3,5 kg og ligger langt nede med hodet festet. Jeg er moden, men legen sjekket ikke åpning pga smertene jeg allerede har.

Nå er jeg så innmari redd for å få rier på toppen av disse vondtene. Hver gang lille beveger seg er det så vondt at jeg kaldsvetter og skjelver. Jeg skulle få beskjed over helgen om jeg kan få antibiotika eller om de ville vente med å behandle til etter fødsel siden jeg ikke har feber eller annet ubehag. Lille i magen har det forteffelig Er 38+5 idag.

Har noen født med uvi? Er det så vondt som jeg forestiller meg? Jeg har født 2 barn uten smertestillende tidligere, men om jeg går i fødsel med dette tror jeg at jeg vil ha epidural ala fødeavdelingen på tvnorge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg....:-)

Skrevet

Ville ikke legen behandle uvi'en din?????? Høres rart ut. Jeg har gått med uvi i snart 7 mnd og har vært nesten konstant under behandling. Legene har vært helt klare på at en uvi som ikke er behandlet er farlig. Det kan spre seg videre opp til nyrene og nyrebekkenbetennelse sier de er sinnsykt vondt... Ikke gi deg hos legen. Ta kontakt på nytt. Ikke gi deg. Det hadde ikke jeg gjort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...