Gå til innhold

Vaksineskader og autisme

Anbefalte innlegg

Populæritet er ikke det samme som effektivitet. Det eneste du anfører her er at homeopati tilsynelatende er populær. Og så?

I tillegg har du postet dette før, og det er like lite sant at homeopater er offentlig godkjente i Tyskland. Fersket i løgn igjen. Tar det ingen slutt med din lemfeldige omgang med sannheten?

I England er homeopatiske sykehus under avvikling etter at parlamentet etter en lang rekke med høringer (ja, inkludert homeopater!) fastslo at det ikke fungerer. Rett og slett. Homeopati er motbevist. Ferdig. Over og ut. Slutt nå å henvise til dette tøvet.

Fortsetter under...

Så sien homøopati er utbredt, så er et bevis på at et virker? Siden så mange er kristne så må finnes et en gud?

Homøopati virker ikke, det har aldri virket og kommer aldri til å virke. Da må man skrive om naturlovene og læren innen kjemi, biologi og fysikk. Man tager bittelitt av et stoff, blander det ut i vann, blander litt til og enda litt. Desto mindre virkestoff, desto høyere pris. Vi snakker omsetning i milliarder av euro i året på virkningsløst vann! I løpet av homøopatiens drøyt 200 års historie har det ikke kommet ett eneste dokument som på en plausibel måte kan vise at homøopati virker bedre en et glass vann/placebo.

Når det på toppen av denne diskusjonsiden står at man vil heve nivået i diskusjonen, og ikke synes dette er drittslenging, så begynner jeg å lure. Skulle ikke dette være et tema å diskutere? Det finnes ingen diskusjon på denne siden. Det er mammax3 som legger inn sine innlegg for deretter å bli hugget på av samtlige tre stykker, de samme tre hver eneste gang, på samme lavmåls måte hver eneste gang.

EJ MortenO, ostepop; det stinker av dette, det er på tide å la være, la det ligge, la mammax3 få komme med sine innspill uten "attack" hver eneste gang. Hun er ikke alene om sine meninger, selv om det kan se slikt ut på disse sider, men det må dere vel ha fått med dere når dere innimellom titter ut i samfunnet.

Se på denne tråden som et skakkjørt eksempel på at moderator tydeligvis må være enten EJ, MortenO eller ostepop på denne debattsiden, en av de eller alle tre. TIl deg mammax3; du fremstår mer og mer som en trussel, jeg er ikke den eneste som ser det.

Denne siden er blitt patetisk, virkelig synd, for det kunne ligge grunnlag for en åpen interessant diskusjon på disse sider, dette er bare enten eller, eller bare enten!

Jeg foreslår for dib å legge ned denne siden, den avler intet annet enn drittkasting. Jeg så med glede at det var kommet et par nye debattanter siden sist, med litt info innabords, men de forsvinner, no wonder,

Forventer du at jeg skal la mamma-x-3 repetere det samme kunnskaps- og grunnlagsløse tøvet om og om og om igjen? Det går regelmessig helt på tvers av hva forskningen på feltet har funnet ut, og ja, det er en trussel mot sunn fornuft å la henne holde på slik. Faren er at noen kan komme til å tro på hennes vranglære og å la være å vaksinere barnet sitt, med de konsekvensene de kan ha.

Jeg bifaller forslaget om å stenge ned hele forumavdelingen slik anonym foreslår. Beste forslaget på lang tid her inne!

Over 90% av alle tråder opprettet siste halvannet året er opprettet av Mx3 og inneholder i all hovedsak sludder og pølsevev fra et sammensurium av konspirative eller ikke-kredible kilder med klar agenda mot legemiddelindustrien og salg av egne alternative effekløse produkter. For øvrig derfor jeg fortsatt frekventerer dette stedet, det skal ikke være Mx3's personlige talerør for vranglære, løgn og anbefalinger på tvers av fagmiljøer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...