Gå til innhold

idag kommer bli en lååååång dag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om att möta en väninna i eftermiddag. Men det är ju många timmar till!

Känner jag är så otålmodig om dagen. Nu har jag varit hemma ett par dagar, har skrubbat varje krok som finns. Orkar inte se dessa väggar längre vill bara bli FÄRDIG! Uff, tror detta blir en sån depp dag som jag kommer få utfall och gå på väggen - hate it!

Någon som har bra förslag att hitta på.. men med denna inställningen jag har så tror jag ingenting hjälper! haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lastet ned serier på nettet som jeg ser en episode av i ny og ne når jeg kjeder meg.

Fotoalbumene blir oppdatert om dagen når jeg har ledig tid. Også har jeg blitt veldig god på å bare slappe av i sofaen med bok, te og sjokolade:-)

Er vanligvis svært så rastløs, men prøver å bare nyte denne siste tiden jeg har for meg selv på maaange år. Det gjør at timene går litt fortere for meg ihvertfall:-)

Ha en flott dag!

Skrevet

God morgen:)

Kjenner følelsen...

Se en film? Ta deg en luftetur? Lag en kake? Jeg er fantasifull jeg...

Snart er det vår tur:) Ha en fin dag:)

Skrevet

Hi hi söta ni är! Ska börja med att sova lite (!) så ska jag se om inte kroppen ska få ordentligt med ställ idag :0) samtidigt som all vask blir tatt - självklart!

Hade gjort mig dålig som hemma fru på heltid alltså!! :)

Ha en super fin dag ni med :)

Skrevet

Huff da... Skjønner hvordan du hR det Lycklig<3... Men ikke annen trøst enn at det kanskje går over etter et treff med god venninne?! Jeg har også merket at humøret mitt synker betraktelig hvis nattesøvnen ikke har vært god!! Da blir det ekstra hvil! Og kanskje var du så effektiv i går at du er litt for sliten i dag?! Ønsker deg allikevel en strålende dag!!!!!! ;-)

Skrevet

Hva med en bytur alene, gå på cafe og lese bok? Biografen har sikkert filmen på formiddagen? Eller ta en tur i svømmehallen så bebisen kan høre 'vann' i vannet sitt. Eller ta en lang tur om det er fint vær - det er jo ganske flott at du er så ernergisk da Lycklig :)

Skrevet

du som har vært sååå positiv og full av energi de siste dager, klart det må komme en og annen tung dag innimellom også. Syns du har vært så flink til å finne på gode ting å gjøre, både for deg selv og for huset som du har skrubbet så rent. Passer du på å få litt påfyll av søvn og mat også så du har ladet batterier til fødsel?

Skrevet

Jammen mig starta jag inte dagen med en "Vilo" paus på 3,5 timme - haha! Där var de timmarna och humöret är mycket bättre!! :0)

Tror faktiskt jag ska drista mig till att sätta mig i solen med en kopp kaffe, är såååååååååå blek..... har inte orkat sol sen jag blev gravid (!) vart inne hela sommaren!

Tusen tack för alla uppmuntringar - ni e bara för goa! :0)

Skrevet

lyckelig :) jeg blir i så godt humør av deg..du virker så go ;)nå skal det sies at min mamma er svensk dvs. jeg er halvt og elsker virkerlig dere svensker..deres positve og glade person <3 håper du får en fin dag..du vet en dag nærmere mål for hver time, dag..så du skal se du snart har den lille i armene.. selv om tiden kjennes veldig lang nå....lykke til !:)

Skrevet

Så bra!! Kos deg i solen! Jeg skal hente min 8 år gamle datter på skolen og ta henne med på en bitteliten sopptur! Jeg finner, hun plukker!! ;-D

Skrevet

Jeg sitter forran pc-skjermen hele tiden føler jeg. Leser litt pensum på skolen (for gøy-haha) og blader!! Kjøp masse blader :-)

Du kan bake!? Kjekt å ha i frysern. Ellers synes jeg dagene går ganske ok temp. Merkelig nok!

Skrevet

Blev ingen sol - bytte den mot en hamburgare istället. Rund var ju det enda som var likadant där, men men. Jäkla gott i alla fall!

Trodde när jag skrev detta inlägget att dagen skulle bli förbaskat dålig men sömn hjälper mot det mesta. Har verkligen varit i koma hela dagen och blir tidigt i säng ikväll också...snark snark...

Ha en fin kväll :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...