Gå til innhold

Kjære lille blomst, kunne du tatt en titt?? Klarer ikke tenke på noe annet om dagen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei snuppa!:)

Tror jeg kjenner igjen nicket ditt fra bli gravid sidene.

Jeg får faktisk opp ett stort Ja og at dette vil gå bra, men nå har du gjort meg nysgjerrig! forklar:)

Ja, vært her inne i 3 år, men har ikke prøver sånn skikkelig før nå ;)

Da hadde du samme magefølelse som meg, var 99% sikker på at jeg var det. Smø blødninger, rosa utflod etter samleie og bare en sterk magefølelse på at nå har det skjedd noe. Men for et par dager siden kom mens :( Skjønner ingenting, og oppå det hele kom mens 1uke før jeg pleier, og denne rosa utfloden har jeg aldri opplevd før om kom rundt EL. Men tuuuusen takk for at du så på meg snuppa <3 Om du får opp noe annet ang dette eller graviditet må du bare fortelle meg!

Klem

huff, så kjedelig..

er du sikker på at du har hatt skikkelig mens? (at du evn mister) i følge min lege så kunne også festeblødninger holde på i flere dager.

pendelen sier fremdeles at du er gravid, og at dette går bra...

Krysser fingrene for deg!:)

Jeg har ikke hatt sånn mens jeg pleier å ha i det hele tatt. Nå er det nesten stopp, og først i morgen skulle jeg hatt mens. Ferdig før Jeg skal ha så å si! Ikke veldig store blødninger men den var vært veldig rød så jeg vet ikke. Prøve å ta en test til uka å se om den slår ut, har liggende:)) om ikke den gjør det så får jeg bare krysse fingrene til neste gang. I will let you know snuppa! Tusen takk:))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...