Gå til innhold

Hjelp meg og tyde disse meldingene fra en fyr..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg traff en fyr fårr ca 2 uker siden. Var på fylla på byen, endte opp med at vi hadde sex både fredagen og lørdgen. Før han og kompisene hans måtte reise tilbake til kristiansand der dem bor.

 

Jeg sa at han bare måtte skrive mld du har da nr mitt, var det sisste jeg sa til han før vi skiltes, fikk en klem og nuss på munnen.

 

1. Jess:) endte opp på samme sted:)

 

2. Jaja:)

 

3. Ha:) nå begynner fyllenervene og komme! hehe..

 

4. Ok bra! Du var snill du å! hehe..Va rakk toget vettu:) endelig hjemme:)

 

5. Det var nesten vi ikke rakk det:P Vi hadde 5 min på ossplutselig hehe.. ble litt løping! Jobb i morgen:( Kjipe greier! Klem

 

6. Digg det:) Du får sove godt i natt da! :) Natti natt ;)

 

7. Hei:) ! Jeg har ingen naken bilder av deg altså! Så slapp av :) Bare en sexy rumpe med truse på ;) Nice! Er på jobb enda jeg så det får vente litt! hehe.. Går det med deg da :)?

 

8. Joda bare bra med meg vettu :) Må nesten spørre hva du tenkte deg bilde av? :)

 

9. Få et av deg da! :)

 

10. Haha du er søt da :P Men har ingen bilder liggende på tlf her hehe.. få av deg da :) samme hva det er :)

 

11. Har ikke sminket meg jeg heller :P:) huff.. hva gjør vi da :) Skal sende deg et bilde til helgen når jeg drikker paraply drinker på stranda ;) Men du først! hehe

 

12. ;) opp til deg :) hiv deg på flyet til bulgaria til helgen, så kan du få et bilde + mer hehe :)

 

13. haha :) modig du ;)

 

14. Natta da! :) send bilde en dag da! sweet dreams ;)

 

Han var den første til og ta kontakt etter han reiste hjem. Tror dere det ligger noe i det, eller bare tøv alt sammen? Som dere ser bruker han mye smileys i meldingene, har gutter får vane og gjøre det med alle jenter dem skriver med? Nei huff ikke godt for dere og vite heller, dere kjenner han jo ikke, det gjør forøvrig ikke jeg heller:P Men viss han bare så på dette som one night stand hvorfor gidder han da og kontakte meg samme kveld han har kommet tilbake til hjembyen sin? Vi bor over 4 timer fra hverandre.. Huff er betatt av denne fyren til tusen!! :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

typisk sån dere sms'ing mellom folk etter å ha endt opp i senga etter å ha vært på by'n opplegg. Sikkert bare sån sexflørt en periode. Ikke noe jeg hadde satset på. Etter ONS er det normalt å sende litt meldinger i ettertid og. Håper ikke du ble skuffa over svaret mitt. Men det er ofte jenter kan få falske forhåpninger i slike tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten:

- Han likte deg godt, og føler for å bli mer kjent med deg.

 

Eller:

- Han har bilde av rumpa di på sin telefon, med andre ord, han har noe å bli kåt av, og håper du er "løs" nok til å gi flere nakenbilder, kanskje han kan dra det langt nok til å få deg med på å være "pulevenner" når dere er på samme sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å vite om han er seriøs eller bare syns du var fin og ok å ligge med... det er nesten noe du bare må finne ut av etter hvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har du spurt om før. Bli voksen og ordne opp i forholda dine sjøl. Herregud, er du 14 år eller?

 

Må si du virke rimelig tragisk - du får sørge for å holde trusa på neste gang du er ute, så kanskje du får tak i en seriøs mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over det, det skrev jeg jo i innlegget mitt også. Tenkte kansje noen av dere hadde en mann ved deres side som kunne kommet med innspill hehe. Nei vi er ikke 14 år, 26-27 til du som lurte på det.. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hva er det med dere snerpete kjerringer!? Hva er greia med og være så motbydelige? Over til spørsmålet ditt, det er ikke godt og si hva han mener, ta tiden til hjelp og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snerpete? vi sier det samme som deg. "det er ikke godt og si hva han mener, ta tiden til hjelp".

 

hverken vi eller mennene våre er tankelesere...

 

syns det er en uting om at så mange kvinner skal tolke alt i øst og vest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at i et ONS er det ikke så veldig vanlig og utveksle tlf nummer er det vell? Handler vell kun om sexen der og da, får så og "rømme" avgården på morgen kvisten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skrev min ons til meg også etter en heftig natt sammen. Det var i januar og vi fortsatte å skrive meldinger og treffes. Vi ble sammen i mai :) Så det kan jo hende han er intr.

 

Hadde ikke sendt ham nakenbilder, da. Kan jo godt hende han viser de til kompisene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessverre dette er helt normalt. Har vært borti flere av denne sorten og kjenner igjen typen meldinger. Så jeg tror nok han bare er ute etter litt lek og morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen svar du har fått her! Mitt råd til deg er å fortsette å skrive meldinger med han, så finner du ut etter en stund om han bare flørter eller om han vil noe mer. At han skrev melding til deg viser jo at han i alle fall ikke angrer på det som skjedde. Husk bare at du ikke må legge for mye i dette så tidlig, så du ikke skremmer han. Du vet vel egentlig ikke om han er interessert i noe mer enn denne one night standen før du vet om han ønsker å møte deg igjen.

 

Kos deg du, og fortsett å skrive meldinger med han, men for all del, IKKE send han bilder av deg selv naken. Det får da holde med bilde av deg med klær på. Du har jo ikke møtt han før, så du vet jo ikke enda om dette er en type du kan stole på eller ikke..

 

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...