Gå til innhold

Gravid.. 2mnd og 17dager etter fødsel..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre..

Jeg har 5barn nå og er gravid på ny..

Vet ikke hvor langt,men ikke mer enn 4uker iallfall..

Hvordan i all verden skal vi klare det? Jeg har jo ikke noe jobb..

Og ikke bare bare å komme seg ut i jobb nå heller..

Og ikke har jeg de enkleste svangerskapene heller. Og abort føles helt grusomt ut.

Fuck!

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre..

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei...

Vet ikke om du allerede har bestemt deg. Men dersom jeg allerede hadde 5 barn hadde jeg nok vært veldig i tvil; man skal tross alt klare å stille opp for de barna man allerede har, ifht fritidsaktiviteter, lekser, penger og så videre...

Når man begynner å få så mange barn at man ikke har råd til det man ønsker, f eks hvis noen av barna ikke kan drive med f eks ishockey eller snowboard fordi det blir for dyrt, eller dersom man ikke har råd til at jenta kan drive med sprangridning om hun ønsker det osv, at barna sliter på skolen fordi man ikke rekker å hjelpe alle med lekser, at barna ikke får råd til sin første leilighet fordi foreldrene ikke kan være kausjonister for alle, så er det kanskje på tide å slutte å få enda flere barn...

Men det er min mening. Håper det går bra med dere alle, og at dere blir lykkelige uansett hva valget blir. Hvordan går det med dere nå forresten?

Hi her..

Såg at jeg har skrevet litt feil her. Har 4 barn fra før og er gravid med 5. !

Har ikke bestemt oss for noe egentlig,men heller nok mer mot å beholde enn å ta abort..

Tøft svangerskap vil det bli,men det får bare være..

Eller..

Klarer ikke tenke helt.

• 3 uker senere...

stakkars deg!!! Dere må bare brette opp armene og ønske nestemann velkommen :) Jobb får du hvis du ikke er så kresen, og ang det økonomiske så ordner det seg som regel:)

Barn er en velsignelse, og hvor mye beriker barna dine livet ditt? Tenk å få en til søt liten i familien :)

Håper dere finner ut av det :)

• 2 måneder senere...

Kan vel ikke akkurat si at det er så veldig stakkars oss. Det var vi som var uforsiktige.

Vi har ingen barn som går på skole,men eldstemann begynner neste år.

Jobb fikk ikke jeg skaffa meg da jeg faktisk har tvillinger på snart 6mnd nå. Og er 18+2 uker på vei.

Det kommer til å bli fryktelig travelt,men jeg skal nok klare det. Klarer fint 4,så da skal vi vel like fint klare 5?

Satser på at min kjære steriliserer seg. Viss ikke så har jeg en hormonspiral liggende hos gyn. Som et betalt.. Og skulle bli satt inn da tvillingene var 10uker,men var jo gravid da,så..

HI her,forresten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...