Gå til innhold

Bli sammen med BF igjen?

Anbefalte innlegg

Han dumpa meg som gravid og var fraværende under hele graviditeten. Så ville han stille opp for meg og barnet når hun ble født. Snakke om hvor mye han elsker meg osv. Men jeg føler ikke at han gjør det. Nå er det gått to år siden datteren vår ble født.

Det jeg vet er at han ikke kan tilfredsstille mine behov i et kjærlighetsforhold. Vi har ikke flyttet sammen. Han sier at når han kjøper hus vil han gifte seg med meg. Men han vil ikke bo sammen nå. Uansett så elsker jeg ham ikke.

Eneste grunnen til at jeg vurderer å holde ut med ham eller hva man kan kalle det er datteren vår. Jeg vil ikke at hun skal måtte dele hjem, ha to sett med foreldre og måtte vokse opp med en stefar. Jeg elsker henne faktisk så mye at jeg er forbredt til å få forholdet til å fungere. Men inni meg er jeg sjalu på alle lykkelige par :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143530294-bli-sammen-med-bf-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

problemet er at ungen blir ikke lykkelig av å bo med 2 foreldre som ikke har det bra sammen, hun er jo så liten at hun husker ikke noe av det som skjer mellom dere nå, men småtrollene fanger temmelig fort opp dårlig stemning og skjønner når noe er galt.. bedre med glade foreldre hver for seg enn ulykkelige foreldre sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...