Gå til innhold

Bruker dere uringlassene mer enn 1 gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vasker dere dem i mellomtiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukar berre syltetøyglas som eg set att på laboratoriet.

Nytt kvar gong :-)

Skrevet

nei som regel ikke... hender jeg har brukt de her hjemme to ganger.. når jeg tok g-test blant annet.

Vasker de med salo. Lar de stå over natta med zalo også vasker jeg de i varmt vann på badet.

Skrevet

Hihihi, syltetøyglass! Genialt!

Nix, jeg får meg ikke til å bruke de to ganger. Min forrige fastlege pleide å skylle glasset og gi meg det tilbake, men det gikk rett i søpla hjemme igjen... Men ser egentlig ikke noe galt i å bruke det to ganger altså, jeg bare orker ikke tanken på å vaske de glassene selv... *grøss*

Skrevet

jeg bruker gummihansker når jeg vasker de.. null problem;-)

Men de jeg leverer hos legen får jeg ikke tilbake...Men skal begynne å kjøpe uringlass der, koster bare 5kr glasset:-)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det bare var å bruke dem om igjen, og jeg skyller dem bare i masse varmt vann og lar de lufttørke etterpå. Har ikke fått tilbakemelding om at det er noe galt med prøvene. Jeg vasker alltid hendene godt etterpå.

Skrevet

Jeg foretrekker norgessglass- helst fulle. Men de er vanskelig å få tak i så da bruker jeg de flere ganger :P

Men syltetøyglass funker fint, eller andre glass med tett skrukork - lettere å treffe er det også ;)

Uansett hva du bruker kan de helt sikkert brukes om igjen :)

Skrevet

Får dem ikke tilbake fra legen - 1 urinprøve ble levert i Folsyre-glasset :-) Ikke så lett å treffe, men det er jo perfekt størrelse, er jo ikke mange dråpene de trenger. Ville ikke hatt noen problemer med å bruke glassene om igjen. Når urinen bare har vært oppi noen timer trenger de ikke store skyllingen for å bli rene - og det er jo langt mer 'grisete' ting vi har holdt på med for å lage disse her - og verre skal det bli om noen måneder, med tiss og bæsj både her og der, nei et urinprøveglass er nok ikke det verste :-)

Skrevet

Kjøper dei på apoteket og setter dei i zalo over natten og fyller vannkokeren med vann. Så skyller jeg det med kokende vann. Kjøper ikkje nye til 12 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...