Rose -3. troll i 2012 Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Hvordan vasker dere dem i mellomtiden?
Gamlemori Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Brukar berre syltetøyglas som eg set att på laboratoriet. Nytt kvar gong :-)
MammaMø med to små Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 nei som regel ikke... hender jeg har brukt de her hjemme to ganger.. når jeg tok g-test blant annet. Vasker de med salo. Lar de stå over natta med zalo også vasker jeg de i varmt vann på badet.
Ella78 m/ A&M Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Hihihi, syltetøyglass! Genialt! Nix, jeg får meg ikke til å bruke de to ganger. Min forrige fastlege pleide å skylle glasset og gi meg det tilbake, men det gikk rett i søpla hjemme igjen... Men ser egentlig ikke noe galt i å bruke det to ganger altså, jeg bare orker ikke tanken på å vaske de glassene selv... *grøss*
MammaMø med to små Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 jeg bruker gummihansker når jeg vasker de.. null problem;-) Men de jeg leverer hos legen får jeg ikke tilbake...Men skal begynne å kjøpe uringlass der, koster bare 5kr glasset:-)
Høst72 Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 Jeg fikk beskjed om at det bare var å bruke dem om igjen, og jeg skyller dem bare i masse varmt vann og lar de lufttørke etterpå. Har ikke fått tilbakemelding om at det er noe galt med prøvene. Jeg vasker alltid hendene godt etterpå.
bitthen Skrevet 1. september 2011 #8 Skrevet 1. september 2011 Jeg foretrekker norgessglass- helst fulle. Men de er vanskelig å få tak i så da bruker jeg de flere ganger Men syltetøyglass funker fint, eller andre glass med tett skrukork - lettere å treffe er det også Uansett hva du bruker kan de helt sikkert brukes om igjen
Småting Skrevet 2. september 2011 #9 Skrevet 2. september 2011 Får dem ikke tilbake fra legen - 1 urinprøve ble levert i Folsyre-glasset :-) Ikke så lett å treffe, men det er jo perfekt størrelse, er jo ikke mange dråpene de trenger. Ville ikke hatt noen problemer med å bruke glassene om igjen. Når urinen bare har vært oppi noen timer trenger de ikke store skyllingen for å bli rene - og det er jo langt mer 'grisete' ting vi har holdt på med for å lage disse her - og verre skal det bli om noen måneder, med tiss og bæsj både her og der, nei et urinprøveglass er nok ikke det verste :-)
SNURF 5 GUTTER Skrevet 2. september 2011 #10 Skrevet 2. september 2011 Kjøper dei på apoteket og setter dei i zalo over natten og fyller vannkokeren med vann. Så skyller jeg det med kokende vann. Kjøper ikkje nye til 12 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå