Gå til innhold

U made my POINT ! :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja jeg har lest, og hun har vel rett eller no, alle gjør det de selv føler er mest riktig for barnet.

 

MEN: Man former ikke ungen, ungen er det den den er uansett hvor mye en prøver å forandre den. Og har noen poengtert for henne at for mye sukker er galt på en stygg måte? For hun virket da svært opptatt av at DET gjorde hun AKKURAT som hun ville med.. Javel, og så? Skal vi andre synes noe om at hun spiser godter til hverdags? Og til slutt: Det går ikke utover HENNE alene hvis hun driter SKIKKELIG på draget når det kommer til oppdragelsen, er ganske så sikker på at det drypper ned på ungen etterhvert også.

 

Hun virket for meg som en av de som gjerne skriver ting ala "Jeg er bitch og stolt av det!" på facebookstatuser, og jeg synes ikke stort større om slike mennesker. Men for all del, alle gjør hva de mener er mest riktig ovenfor barna, og det skal godt gjøre å skade ungen permanent fordi man spiser godter 2-3 dager i uka, men en kan jo heve hodet litt over sin egen navel i ny og ne og se ann hva som blir rådet fra andre og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo at hun ikke gidder å lese på matvarer om hva de inneholder og gidder ikke være hysterisk. Men da snakker jo hun nedlatende om de som velger en sunn livsstil for sine barn og kanskje er litt "hysteriske" eller bevisste. Hun er jo akkurat som de hun slenger dritt om.

Jeg er en av de som ikke lar barnet spise noe særlig usunt i ukedagene, hun er bare to år og det er jeg som velger hva hun skal spise og hun er glad i sunn mat. For denne dama så er jeg tydeligvis kjempe hysterisk. Og hun snakker jo negativt om "oss".

Virker som hun bare skal forsvare at hun gir barnet usunn mat i hverdagen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig litt her og der i innlegget.

 

Men hun skriver jo ikke at hun IKKE gidder i det hele tatt, og at hun ikke spiser usunn mat hver dag . . Enten eller skirver hun . . Chill out people . . .

 

Så opphengt dere er i sukker er helt utrolig. . Hun skriver jo om masse andre ting som faktisk mange ser seg enig i. . Men med en gang det kommer til kosthold , hvor noen dager er mer usunne enn andre. . Da angriper dere med en gang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke enig i alt hun skriver, men er enig i grunnpsinsippet: mitt barn, mine regler. Jeg har blitt litt mer "bitchy" etter jeg ble mamma, jeg var mye mer "pushover" før, mens jeg nå sier hva jeg mener. Ja, folk kan godt komme med råd, men jeg gidder ikke at de skal drive og argumentere opp og ned og i mente hvis jeg ikke er enig. Jeg velger selv om jeg vil følge rådene takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...