Mamma1978 Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Er det noen som vet hvorfor Nestlè sin risgrøt med banan for 4 mnd er tatt ut? Eneste som er å få tak i er en uten smak og den vil frøkna overhode ikke ha. Hun er 5 mnd nå. Kan hun spise grøt som er fra 6 mnd? Fikk tak i noen få pakker, men det holder jo ikke så lenge..
2harBlitt3<3 Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 De har den i Trondheim... På Obs ihvertfall
littlefairy Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Hmm vet ikke om den er tatt ut, men du kan jo evnt bare mose litt banan ordentlig med gaffel og blande i! Det var nam nam her i gården hvertfall Bananen er jo ganske enkel å mose, så den blir som grøt.
mastermind Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Har den i Ålesund og omegn. Prøv en annen butikk du. Tror ikke den er borte. Eller ta en nøytral og land i most banan eller fruktmosene til nestle. ang 6 mnd tror jeg ikke det er noe problem så lenge barnet er tilvent mener det er det som står på pakken.
Gjest Madolyn Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 De selger den fremdeles her på Coop x-tra hvertfall; har Nestlè gått ut og sagt at de skal slutte med den? Håper ikke det, for gutten elsker den..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 Hei. Jeg såg den grøten du etterlyser på Rema 1000 i går.
bIomstre Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 Den er ikke fjernet fra sortimentet på Nestlé sin nettside i allefall. Så si i fra til butikken din og be de ta den inn igjen. Eller så er det jo en yppelig anledning å introdusere en ny grøt (er jo andre for 4 mnd fra andre produsenter også), eller tilsette andre smakstilsetninger...
UpsyDaisy Skrevet 1. september 2011 #8 Skrevet 1. september 2011 Den finnes på Rema 1000 her vi bor også.
Mamma1978 Skrevet 1. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2011 Takk for mange svar! Jeg hørte på en butikk at den er tatt ut, men de selger den sikkert noen steder til de er tom. Men det at den stod på Nestlè sin side er jo et godt tegn! Hvis den ikke dukker opp så hopper jeg i det og begynner med grøt fra 6 mnd Eneste grøten som går ned her i huset.... Banan blir liksom et mellommåltid og ikke erstatning av grøt..
Luna 31.3.11 <3 Skrevet 6. september 2011 #10 Skrevet 6. september 2011 Jeg kjøpte den grø†en i går. Vesla elsker den. Får kjøpt den på litt større å "finere" butikker. Sånn som Mega, Meny, Obs, Smart Club, Ultra osv.. de har litt større utvalg av barnemat ellers så har de helt sinnsykt mye forskjellig barnemat i sverige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå