Lykkepiller Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Jeg tok en test nettopp, er to dager over IKM, men sluttet på pillen før denne perioden så vet ikke om det stemmer. Den siste 1,5 uka har jeg hatt mensmurring, ømme tunge pupper, vært veldig svimmel osv... Jeg har tatt to tester de siste dagene som har vært negative. Jeg skulle egentlig vente med å teste til i morgen tidlig men klarte ikke å vente. Testen viste en svak men helt tydelig rosa strek!! Jeg tok bilde av testen, og streken er der. Men etterpå så jeg at det var som en dråpe i feltet med strekene, jeg tok litt papir for å tørke den bort og da forsvant streken! I brukerveiledningen står det at man ikke må røre membranet i testfeltet... Jeg har ingen flere tester hjemme så må vel vente til i morgen... Men er en strek en strek i dette tilfellet????
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 strek er en strek testet i dag da?
Maya86 Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Grattis! En strek er en strek ja! Og når ikke tante rød har kommet på besøk kan du jo være sikker. Men kjøp deg en test til bare sånn i tilfelle, eller då kam du jo gå til legen. Lykke til!!!
Lykkepiller Skrevet 2. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2011 Jeg har tatt tre negative tester i ettertid, så jeg er nok ikke gravid likevel men ingen mensen ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå