Gå til innhold

Jenta mi blir 2 på lørdag. "Feirer" de det i bhg på fredag, skal jeg ta med kake fredagen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I barnehagen der jeg jobber, ordner barnehagen med "bursdagsmat" for å unngå så mye godtespising i barnehagen (de feirer jo gjerne bursdagen sin i flere omganger, og med x antall barn pr måned blir det mye kakespising på de små), og for å ikke gjøre forskjell på ungene (noen foreldre tar med, andre ikke), men andre barnehager syns det er helt greit at foreldrene tar med noe.

Du må nesten spørre dem!! :)

Spør i barnehagen, det er forskjell mellom barnehager. I vår barnehage får barna flotte fruktfat på avdelingen når det feires bursdag, ingen har med kake.

Ja, vet det er vanlig å gjøre det sånn i mange barnehager men dette er en veldig liten barnehage med 8 barn på avdelingen. Derfor har de ikke sånn ordning:)

Vil liksom ikke være den "kjipe" mora som ikke tar med kake når hun har bursdag.. hehe:)

Så måtte bare høre med dere hva som er vanlig. For min del hadde det vært fint å slippe å bake kake. (hehe...) så lenge de ikke syns jeg er teit.. hm..

Annonse

jeg spurte i vår barnehage. der sa de at de lager en god middag så skulle jeg ta med frukt. :) de lagde fint fruktfat og hann fikk sånn fyrverkerilys. det var moro. :)

spør dem, tar 2 sek å spørre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...