april 09 & mai 12 Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Hvor tar dere ultralyd hen ??? På sykehuset?? Bestiller dere time selv eller går dere gjennom fastlegen og får time???? Har lyst til det, men har ikke noe medisinsk årsak til at jeg egentlig trenger det.. Så da lurer jeg på hvor jeg skal gå hen )
BettyBoob Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 man betaler for det selv hos en privat gynekolog. Bestiller time selv.
Småting Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Jeg går privat - Majorstuaklinikken. Bestiller direkte, trenger ikke henvisning. Pris deretter...
Lollo83 <3 Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Vi var på Volvat. Bestilte time på volvat.no, og skrev bare som tilleggsopplysning at det var tidlig ul. Var veldig kjekt å se lille sprell allerede da, og at alt var som det skulle. =) Kan anbefale det!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 Jeg får henvisning av lege pga komplikasjoner og får time der det er tidligst ledig. Men om du kan ringe Volvat, de er kjempe flinke og det koster rundt 1000 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå