Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 EL, PP MA og SA skjønner jeg, men hva betyr IKM bl.a... Kan noen være så snille å oppklare =) er sikkert så enkelt så blir jeg blir lett flau når jeg hører det, men det får så være =P på forhånd takk
Babysyk85 Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Hehe, lurte veldig på disse forkortelsene selv når jeg var ny IKM betyr Ikke Kommende Mens, den dagen du forventer mens, men ikke vil at den skal komme, fordi du heller vil være gravid
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 31. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2011 aaaa.. smart, hadde tatt sin tid viss jeg skulle tenkt ut det sjøl =P takker og bukker og DPO? hehe..
Ming82 Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Hei Det finnes en super nyttig tråd her en plass, jeg skal prøve å finne den og dytter den til første side Lykke til.
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 31. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2011 takk takk.. skal sjekke den ut =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå