Gå til innhold

Bæresjal til tvillinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe sånt? Har en meitai fra storesøster var liten og likte godt å bære henne, og kunne gjerne tenke meg å bære begge to på en eller annen finuerlig måte... Spes siden vi bor i 4. etg uten heis.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har selv drevet en barneutstyrsbutikk i 5 år og solgte BB-Slen bæresjal til de som ventet tvillinger. Legger ved litt info om sjalet så kan du se :-)

"BB-slen er et vevd sjal som er vevd på beste måte for bæresjal. Det kommer i 4 størrelser: 260 cm, 460 cm, 490 cm og 560 cm. Vi lagerfører normalt kun 490 og 560, men 260 og 460 kan bestilles inn, ca 3 uker leveringstid. Hvilken lengde som er riktig avhenger av størrelsen til den som skal bruke det og hvilke måter det ønskes brukt.

Med et langt vevet bæresjal har man mulighet for å bruke mange ulike knytinger. Man kan bære barnet i vugge, mage-mot-mage, framovervendt på hoften eller på ryggen. Man kan også bære tvillinger med Babylonias bæresjal. Med et langt bæresjal er mulighetene uendelige.

Sjalet fungerer like godt til nyfødte som til eldre barn. Barnet sitter anatomisk korrekt, uten å belaste hofter og rygg unaturlig. Med et vevet bæresjal kan du bære barnet ditt så mye du vil."

Lykke til!! :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt et elastisk sjal til mine tvillinger. Det er iallefall anbefalingen jeg har fått.. Brukte også meitai til snuppa, og har flere ;-) Tenkte å bruke en foran og en bak når de ble litt større... Elsker bæring og har hatt masse kos med meitaien til snuppa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...