Mrs. Charming Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Jepp, da var vårens joggesko for små allerede og vi må gå til innkjøp av nye. Jeg lurer på om det er noen av dere her inne som har tips til gode joggesko- som gir god støtte ved anklene, som er lette, som puster og demper. Tips til skobutikk i Oslo/Akershus-området?
Noah 08. Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Jeg liker Adidas joggeskoene til barn veldig godt,de som selges hos Eurosko (hvertfall her jeg bor) de er litt høye,vannavvisende og lette på foten. Usikker på hvor høyt str. går da.. min gutt har et par i 26 nå,snart for små..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Goretex sine joggesko, timberland (tror jeg de heter) De puster men er samtidig vannavvisende og gode på foten Er jo litt dyre da, men absolutt gode!
Mrs. Charming Skrevet 1. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2011 Takker for tips. Vi er litt uenige om budsjettet her hjemme, men med tanken på alt vi har spart av utgifter på utstyr vi har arvet eller fått, synes jeg ikke man skal spare på voksende føtter. Skal lure han med meg inn i en skobutikk imorgen-det er jo alltids spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå