gulen Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Jeg er på 9dpo nå. Har ikm på søndag. Er ikke prøvere i teorien, men hadde oss på el dagen.. Er 100% sikker på at det var el og vi var ikke akkurat forsiktige:o Dag 7dpo begynte magen å murre, ryggen å verke og krampe i leggen og voksesmerte i kroppen. Spes foten. Vet alt dette kan være PMS-symptomer, men er ikke vant med merkbar PMS i det hele tatt. Aldri lagt merke til det før ( kanskje fordi jeg aldri har visst nøyaktig dag for el?). Disse symptomene har roet seg litt nå. Men, hodepine har kommet til. Mensmurringene kommer utover dagen. Også er eg bloated:o Som sagt- vet dette er PMS symptomer også, men klarer ikke helt å slå fra meg graviditet!?? Utflod (sorry detaljer) gikk fra en rennende følelse med blank smørje i går og dagene før- og i dag over til hvitt med 'tupper'. Noen følelse? Ja, glemte å legge til: Trøøøøtt og gråter for de særeste ting. Har en gutt fra før, men jeg husker ingenting fra før positiv test, bortsett fra 12dpo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå