Gå til innhold

Noen andre som er helt tulleruske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går rundt og planlegger hvordan og når vi skal si det til familie og venner HVIS det klaffer denne perioden. I dag var jeg innom bokhandelen for å sjekke om de hadde Hakkespettboka for pappaer inne. Den har jeg nemlig planlagt å kjøpe til samboeren den dagen vi tester positivt.

Har venta i 3 år på at samboeren skal bli klar og at det skal passe inn i livet vårt, så har selvfølgelig full oversikt over hva jeg vil ha av vogn og annet utstyr.

Er det bare jeg som er tullete? Redd jeg ødelegger ventetiden når jeg faktisk blir gravid, når alt er vurdert og planlagt på forhånd. Er bare så vanskelig å la være..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sånn jeg også... Men man blir vel det etter 1 år med prøving?

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg. Er bare at vi ikke har prøvd særlig lenge. 3pp nå, men føles jo lenger siden jeg har venta så lenge med å starte prøvinga da.

Krysser fingrene for deg. Ett år er lenge. Jeg har ingen grunn til å klage på en god stund ihvertfall!

Skrevet

man kan aldri planlegge nok og uansett hvor lang prøvetiden blir så har du alltids noen forslag og gode ideer om hvordan ting skal bli :)

hvertfall sann jeg føler <3

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Ååh Gud ... Jeg er sånn selv jeg! Jeg vet veldig godt hvilken vogn jeg vil ha, jeg vet åssen bilsete jeg vil ha, til og med noen av klærna har jeg bestemt meg for! :o jeg driver å planlegger hvordan jeg skal si det til min kjære, til mamma og til pappa. Og spesiellt bestemor. Og dette er vår første test periode! Eller... Første som er el-jaktet på. Gud som jeg håper at tante rød ikke kommer denne gangen ... : s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...