Gå til innhold

Noen kreative sjeler der ute som kan hjelpe meg...?:)


MsPondus25

Anbefalte innlegg

Jeg har hele tiden hatt et vegghengt akvarium over salongen i stua , men nå må det bort :( Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den tomme veggplassen! Alt er innredet i grått / sølv, hvitt og lilla hjemme. Trenger ideer på hva jeg kan pynte veggen med (panelvegger) utenom bare vanlige bilder??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke male et bilde selv, i grått / sølv hvitt og lilla. De har maling og inspirasjon på panduro:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deter det jeg har på de andre veggene :) Så jeg hadde litt lyst på noe annerledes, og helst ikke et bilde. Men kanskje noe stilig som ikke alle har.... men er så lite oppfinsom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med små glasskap som du setter noe inni. Det kan være noe som betyr mye for deg, som du gjerne vil at alle skal se. Eller så kan du stille ut noe annet inni de. Ha gjerne spotter inni sånn at innholdet virkelig synes.

 

Jeg prøver å finne noen sånne skaper som kan passe inn hos oss som vi kan ha de tingene som mannen min har arvet fra bestefaren sin. Det er ting som har veldig stor betydning for mannen min, så da synes jeg det er flott å kunne vise dem fram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo kjempelurt, tusen takk :D :D Synes også det er stilig med bilderammer som er festet sammen til mange , og ha bilder i noen, dikt i noen, matchende tapet etc i noen, osv. Men det kan se rotete ut i en lten stue. Men glasskap hørtes morsomt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...