Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synest dere? og hvilke navn passer til???

Takker;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig fint! Men passer best alene..:)

Skrevet

Jeg synes det navnet er en dæsj harry på norsk faktisk. Ok på engelsk, men ikke på norsk som sagt...

Skrevet

Det er direkte latterlig på norsk..

Og harry, ikke minst..

Skrevet

Enig med flere her. Navnet er harry på norsk.

Skrevet

Har en vennine som har en sønn som heter Joel. Hun uttaler det Jo`el. Synest det er fint jeg.

Hvilke navn har dere til forslag i samme stilen da?

• 2 uker senere...
Skrevet

Joel er et veldig traust og vanlig navn i Sverige (uttalt Jo-el) og kommer garantert til å bli poppis i Norge om noen år tenker jeg. Finnes ikke harry i mine ører, og er egentlig ganske fint

Skrevet

Enig;) motstridene meninger her må jeg si. Men uansett. Joel er nydelig. Tror det vil bli mer vanlig her med årene.

Men navn som passer til?? forslag?

Takk på forhånd;)))

Skrevet

Hei.

Hadde vært fint om du kunne begrunne hvorfor det er harry og latterlig. dette er et gammelt velkjent og mye brukt navn i sverige. I norge er det ca 700 som heter det. De fleste " poppis" navnene i norge kommer ett par år etter sverige..

Skrevet

Såå forskjellige meninger da? savner uansett forslag til dobbeltnavn..

Skrevet

Synes ikke at Joel er spesiellt fint. Men det er jo smak og behag. Forslag til andre navn i samme sjanger? Hmmm... Nå vet jo ikke jeg om du synes det jeg tenker på som i samme sjanger, faktisk er i samme sjanger for deg...

Men jeg tenker at Jonas og Axel er to navn jeg synes er fine som kanskje er litt i samme gate...

Men det å finne navn som ligner, som likevel ikke er liker er jo litt vanskelig.

Skrevet

Skrivefeil... Mente å si "som likevel ikke er like er jo litt vanskelig".

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Synes nesten Joel høres ut som et jentenavn. Jeg syns også det er harry, beklager!

Ser det i samme gate som Liam, Kian, Julian, Sander, Nathaniel, navn jeg ser på som harry.. Men kanskje du liker dem?

Skrevet

Utrolig forskjellige meninger her ;) Blir mer og mer sikker på Joel jeg da..

Skrevet

Synes Joel er veldig fint! Men jeg synes det passer best alene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...