Gå til innhold

Jeg har virkelig FORELSKET meg i en vinterdress, like før jeg kjøper den (og jeg har ingen datter)! Hjelp, snakk meg til fornuft!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes du skal printe ut et bilde av dressen som du rammer inn og henger på veggen. Så gir du beløpet dressen koster til SOS barnebyer. Under bildet henger du en plankett der det står: "Denne dressen ofret jeg for at barna i Ghana skulle få rent drikkevann."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør du det samme med alle ting du har lyst på? Jeg er helt sikker på at du kunne gitt veldig mye mer penger til mennesker i nød enn det du per dags dato gjør!

 

Når det er sagt så gir jeg penger hver eneste måned til UNICEF, og i perioder gir jeg også mer. Donerer alltid penger til SOS barnebyer når jeg gir blod OG jeg gir alltid hvis det er bøssebærere i nærheten. Jeg gir det jeg selv mener at er greit for vår familie, utover det bruker jeg mine penger som jeg ønsker og vil, jeg har tross alt jobbet for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt min smak, men det har absolutt ingenting med smaken å gjøre. Akkurat en vinterdress ville jeg ikke kjøpt før ungen var komt, for man vet jo aldri når på året jenta blir født, hvor fort hun vokser, hvilken størrelse hun ville trenge en vinter... Jenta mi f.eks. er nå 7 mnd, men bruker str. 74 fordi hun er så lang. Kusina hennes som er like gammel kan fortsatt bruke noe i 56, men bruker stort sett 62/68. Litt dumt å bruke mye penger på noe man aldri får brukt, selv om jeg skjønner veldig godt fristelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjompenissene

Ja de er knallfine, har de i butikken min. Utrolig gode vinterdresser. Jeg har selv sett meg ut en buksedrakt fra Norlie jeg nesten tror jeg må kjøpe så jeg kan ha om jeg noensinne får en jente. Har per dags dato ingen konkrete planer om barn på en stund, og jeg får nok ingen jente heller, men gud som jeg har fallt for den! Må man så må man:-)

 

Jeg kan sende deg jeg fra min butikk om du vil så slipper du frakt fra utlandet og toll, har bare to igjen så disse har gått fort:-)

 

Du over som lurte på om de fantes til gutt, svaret er at Ticket har det nyyyydeligste designet på vinterdressene til baby. Mørkeblå med hvite stjerner, helt skjønne.

 

Send meg bare en pm om du er intressert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dressen var kjempe fin! Men. Ville ikke kjøpt den hvis jeg ikke hadde jente. Om noen år kan det jo være noe annet som er fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...synes nesten det er litt komisk dette med jentemammaer/guttemammaer og pynting osv. Jeg har en jente og hun har en mørkeblå ticket2heaven dress. Alle på barselgruppa og mine to beste venninner har gutter og de er alle veldig opptatt av søte klær, pynt, kjoler og slikt. Og jeg som er den eneste av oss som har en jente er den eneste som ikke liker dillete klær, rosa, prinsesser og slikt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier vel mer om deg som person, egentlig, enn hva andre preferanser er. Kjenner mange mødre, som har jenter, og som kler opp jentene sine i søte og "jålete" klær. De liker klær, og synes det er morsomt å kle opp jentene sine. De fleste synes nok det er morsomt å kle opp guttene sine også, men du får jo et ekstra utvalg til jenter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte også dressen:-)) Nå er mine 8 og 11, så nå er toget kjørt for min del. Men hadde kjøpt den til jentene mine da de var små. Helt klart!!

 

Ble også litt forelsket.....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...