Gå til innhold

Jeg har virkelig FORELSKET meg i en vinterdress, like før jeg kjøper den (og jeg har ingen datter)! Hjelp, snakk meg til fornuft!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så mye finere i virkeligheten; http://www.ticket2heaven.dk/da/babytoej/outerwear/snowbaggie-suit-5/?cHash=b7b807d40037d7acb11dcb29814a46bf

 

Jeg er HELT forelsket. Var like før jeg kjøpte det, men så snakket jeg meg selv til fornuft og sa at; "nei, du har ingen datter, og det er ikke sikkert at du får en i nærmeste fremtid heller... Og det kan jo hende at du ikke liker den om noen år".

 

Og det er jo mye penger å kaste bort, sånn ut av det blå (sikkert dyrere hvis jeg skulle ha kjøpt str. 86 også, stod vel at den da kostet rundt 1300-1400 kroner... kanskje ikke det man kaster ut av vinduet.

 

Men Gud, så nydelig! Aldri sett noe så vakkert!

 

Hilsen guttemammaen, som skulle ønske at det var greit med blomster på gutt også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, den var dessverre mindre pen. Jeg har en datter på 1 år og jeg hadde aldri kledd henne opp i noe såååå glorete.

Like greit at du har gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh den var nydelig!

Jeg er så heldig at jeg har ei lita jente;)

Kanskje blir det denne vinterdressen nå! Takk for tipset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du har en litt merkelig definisjon på glorete... Men hver sin smak! :)

 

Ja, heeelt nydelig! Heldig som kan kjøpe den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, er det mulig?? "like før jeg kjøpte den", er dette et tulleinnlegg?

 

Hvorfor i all verden skulle du kjøpe den hvis du ikke har bruk for den?

Forstår ingenting!

 

I så fall; SKJERP DEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke et tulleinnlegg. Fordi jeg da kan ha den liggende, kanskje jeg får en jente om noen år, hvem vet? Velger da selv hva jeg vil bruke pengene mine på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en råkul og søt dress i retrostil. Skjønner godt at du falt for den.

Har du råd kan du jo kjøpe den, og heller gi den bort etterhvert hvis du aldri får jente?

 

Folk som kaller dressen glorete har misforstått begrepet. Og er ikke kjent med trendene om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt klart råd til det, og har jo tenkt tanken på at jeg da heller kan gi den videre i gave til noen... :)

 

Tror nok kanskje jeg må slå til, skal tenke på det til mandag.

 

Synes den var helt nydelig, og enda finere i virkeligheten selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå ble jeg skikkelig skuffet. Trodde jeg skulle se den nydelige dressen jeg kunne kjøpe til gullet mitt. Men det er enda godt vi alle har ulik smak:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ser ut som en melkekartong! Ville nok ikke kjøpt denne til min datter, men den var litt kul på sin egen sære måte da. Om du vil kjøpe den eller ei må du avgjøre selv HI, men husk på at det kan bli sårt å ha liggende noe du gjerne vil bruke på en potensiell datter, og så får du kanskje ikke noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg ikke en datter, så er det helt greit. :) Trives godt som guttemamma, selv om det også hadde vært koselig med en liten jente også! Ender nok ikke opp med å kjøpe den, det er vel litt galskap, men drømmer meg litt vekk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...