Gå til innhold

Frustrert!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med tvillinger, og har hele tiden fått beskjed om at jeg vil bli igangsatt i begynnelsen av uke 36. Jeg fikk vite at de mest sannsynlige datoene var 19,20 el 21 sept. Dette har jeg derfor vært innstilt på, men på kontroll på kk i dag fikk jeg beskjed om at jeg ville bli igangsatt i løpet av uke 37, altså tidligst 26. sept. Jeg vet det bare er en uke forskjell, og at jeg i utgangspunktet får før tiden, men siden jeg har fått beskjed om dette så lenge kommer dte til å føles som å gå på overtid. Jeg har kraftig bekkenløsning og synes graviditeten er svært tung nå!!! Irriterende at alle legene der oppe skal ha ulike meninger altså (har vært hos forskjellig lege hver gang, og er på kontroll hver uke!!). Dette ble langt og sytete, men måtte bare få det ut... Jentene mine har det forresten helt fint i magen ennå, de er større enn gjennomsnittet. 2,2 og 2,4 kg allerede! Jeg vet jo at det er det beste for dem å være i magen så lenge som mulig, men likevel....:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,skjønner godt at du er frustrert (men tror de som er på overtid blir frustrert over å lese at du må vente HELT til uke 37 :P). Godt å høre at jentene dine har det fint inni der, håper for din del at du ikke får flere plager eller at bekkenløsningen blir verre. Lykke til med innspurten! :)

Skrevet

Husk at de i uke 36 pr def er premature. De vil kunne være mindre sugelystne og få mer trøbbel med spisinga. De får også økt risiko for gulsott. Skjønner du var innstilt på 1 uke før, men jeg syns 37 høres fornuftig ut. Klart det er tungt, men det blir tungt å få de ut også. Og mere styr hvis de er litt umodne i tillegg. Hold ut! Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...