Madam-mim Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Har de siste dagene hatt mye murringer i rygg, og mer nedpress og kynnere. Magen har sunket, og i dag da jeg var på do såjeg det var noe i trusa som lignet "geleklumper". Ikke så mye, men det var ikke utflod. Litt gjennomsiktig, gulaktig. Nå har jeg også masse stikking/press kjenner jeg. Forrige graviditet så fikk jeg masse slim med blod i, da var det ikke tvil om at det var en tegningsblødning. Nå var det ikke blod. Flere som har fått litt slim av gangen?
Neen Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 På fredag fikk jeg kun litt geleaktig men fra mandag kom disse tegningsblødningene. Har termin 21.sept.
cessa81 Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Samme her, kom en del slim når jeg var på do idag tidlig, var lys lys brunt/rosa. Hatt myyye kynnere som har satt murringer i korsryggen idag. Er og veldig øm i skambenet så har problemer med å sitte ordentlig og vondt å gå... Men har ikke termin før 6 okt, så håper jeg ikke må gå sånn her 1 mnd til.
Madam-mim Skrevet 31. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2011 Har termin om 25 dager, så håper heller ikke jeg må gå så lenge med så mye vondter. Ble satt i gang 37+6 med førstemann pga vannavgang, så blir spennende fremover. Må bare ikke skje noe i helga da mannen er reist bort:)
bebebe Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Min slimpropp gikk også på mandag, men den var brun og lys brun.. Nå har det stoppet men har vondt i skambeinet og stikking i underlivet.. + masse kynnere.. Har 20 dager til termin Vi må jo følge hverandre, lurer på om det blir fødsel snart eller om det bare er vondter.
Madam-mim Skrevet 1. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2011 Ja, blir spennende å se om vi føder før termin:) Var hos jordmor i dag, og hodet var godt festet hvertfall. Ante meg det ettersom jeg har kjent veldig med press og stikking nedi der, og magen har sunket mye siste uka. Ikke sett noe mer til slimproppen eller noe annet spennende..hehe. Bare fortsatt mye kynnere, murringer og "maserier" i går kveld.
Neen Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Hei, Var hos jordmor i dag og hun tror det skjer snart og ville tro før termin 21.termin. Siste dagene hatt smerte høyre side på korsryggen også itillegg til disse blødningene. Ved kontroll sjekket hun meg og fortalte hun kjente kynner mens jeg lå der uten at jeg var plaget med det/kjente det. Våknet i natt med menssmerter, men er på usikker hva er hva!?!?!? Altså om det er fødselssmerter. Det fortsetter når jeg går rundt. Jeg har vært plaget med sterke menssmerter i alle år så tror smertenivået mitt er veldig høyt.
Gravid for første gang!! :o) Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 Deler av min slimpropp gikk for 2 1/2 uke siden men her er ikke terminen før 21/10! Det har ikke vært spor av blod og beskjeden jeg fikk av føden når noe av proppen hadde gått var at dette kunne skje såpass tidlig om man sliter litt med kynnere (de vonde). Jeg husker natten før så fikk jeg et rart press bak i ryggen, men det har ikke skjedd noe ennå. Han festet seg i uke 31, så jeg går egentlig bare å venter på at han kanskje kommer før terminen. *lov å håpe* Jeg har sv.skapsdiabetes også, så jeg skal på kontroll igjen til uken og få vite litt mer hvor stor han har blitt nå og hvordan det ser ut fremover med tanke på fødsel etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå