Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er snart 1 mnd. Han nekter å ha armene under dyne eller teppe. Har på han noe langermet om natta, så det går greit med armene, men han blir veldig kald på hendene. Han er varm nok alle andre steder, og temperaturen på soverommet er rundt de anbefalte 18 gradene.

Gjør dere andre noe med hendene? Har dere på votter om natta? Snart blir det vel kaldt nok ute til at jeg må ha noe på han når vi går tur også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min ble født i slutten av januar, og da var det rimelig kaldt. Han var alltid kald på hendene, også om natta. Lå med armene over dyna. Fikk beskjed av HS at dette var helt vanlig da de små ikke har så god sirkulasjon i kroppen. Så lenge de er varme i nakken skal det være greit. Brukte ikke votter inne, men når vi var ute :)

Skrevet

Min ville heller ikke ha hendene under dynen, og ble dermed kald - men det er helt ok, så lenge de er varm på resten av kroppen (sjekk bryst/nakke).

De blir flinkere til å regulere temperaturen etterhvert, så nå skal det mer til før hun blir kald på hendene (4 mnd nå).

Synes egentlig det er veldig greit at hun liker å ligge slik, da trenger jeg ikke være redd for at dynen skal gå over hodet.

Skrevet

Da skal jeg slutte å bekymre meg for hendene hans. Han er varm nok ellers.

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...