Alvepia *happy mum* Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Nå har jeg prøvet å ringe IVF folkene i Tromsø i over 14 dager, å for ca 1 uke klarte jeg å komme igjennom til dem før de stengte telefonen. Men nå kommer jeg ikke igjennom... Når jeg ringer direkte nr deres kommer jeg til sentralbordet å får beskjed om at de ikke er tilbake før i morgen... å jeg begynner å bli RIMELIG irritert og sint på dette nå! De kan da ikke stenge av telefonen når de selv bil det!!????? (det virker i hvertfall som det) VEL spørsmålet mitt er da følgende: ER det noen som har en MAIL adresse til dem som jeg kan skrive på å håpe jeg kanskje får svar da? Trenger noen papirer derifra som jeg må sende inn for å kunne få refunsjon nå som jeg skal igang med nytt forsøk på Riksen i stede for Tromsø!
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Dette høres helt merkelig ut. Vet de er vanskelig å få tak i til tider, men så lenge jeg har ringt i telefontida, så har jeg da kommet igjennom tilslutt.. Nummeret dit er 77626480. Og nummeret til ekspedisjonen er det samme, men det slutter på 81.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå