Gå til innhold

Dere som har født før.. (bevegelse eller luftboble dilema)

Anbefalte innlegg

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Er i dag 12+5, siste 4 dagene har jeg kjent "bevegelse" i magen, det kjennes ikke ut som luftbobler, har jo hatt de lenge. Har vært gravid to ganger før, første gang kjente jeg bevegelser i uke 13+noe (tvillinger) Sist sverget jeg på at det var ungen jeg kjente når jeg var 14+1.

Nå er jeg som sagt 12+5, tror det er bevegelse fra huleboeren jeg kjenner, men vet ikke om jeg kan gå for at det er det.. Snakk om usikkerhet :) hehe

Hvor tidlig kjente dere det 2/3/4 osv gangen i forhold til førse gangen osv.

Fortsetter under...

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Jeg kjente det vel i omkring uke 20-21 første gangen, og er enda litt usikker på om jeg kjenner noe nå (er i uke 17). Har typen gullfisk i magen følelse innimellom, men er forsatt usikker på om det er barnet eller tarmene;)

Varierer nok veldig etter både plassering av barn, morkake og diverse andre ting;)

Jeg har kjent det tidlig i hvert svangerskap. 1. gang var jeg rundt 13 uker, 2. gang et sted mellom 11 og 12 uker. Vi er akkurat like langt på vei og jeg har kjent små "dytt" i magen i en ukes tid, dog veldig sporadisk og ikke hver dag.. Men er absolutt ikke i tvil om at det er babyens bevegelser!

jeg er 10+1 i dag og er helt sikker på at jeg kjente babyen i går kveld. Var sånn fiskehale på innsiden av magen. Var kun en gang, men er nesten sikker på at det var bebisen:):) sist var jeg 20+5, men hadde da morkaken foran.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Takk for svar =) Føler meg jo ganske sikker på at det er huleboeren som sier "her er jeg", men tror jeg alltid er skeptisk for å være for sikker, for så å måtte oppleve at det er feil.. Vet at fosteret lever (gjorde hvertfall det i uke 8+5) Men alltid små redd for at noe går galt.. Er desverre sånn frem til jeg har fødet, føler meg nok aldri sikker.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...