★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 hei på besøk fra småtroll 0-1 år jeg og lurer på om noen her har en sånn regndress med ullfor(?) til salgs..(gutt) http://www.familiebutikken.no/regndress-troll-malakitt-gronn.html :-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Hvilken str. er du ute etter da? Kikka på Finn, og de dressene som ligger der, er jo mye høyere i pris enn den på Familiebutikken. Og den er ny...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 dEN KOSTER JO BARE 350 KR, det må du ha råd til!!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Anbefaler ikke hel dress. kan bli skikkelig klamt i sola da regndresser puster dårlig:/ Bedre med bukse og jakke, slik at man bare kan bruke buksa på varmere dager.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2011 har sett på finn...meg som blingset på prisen ang denne jeg snakket om på familibutikken! hehehe;) så på så masse forskjellig;) så da kjøper vi den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå