Foccacia Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Gutten min kuttet selv ut puppen for noen uker siden, etter en måned med tulling. Jeg begynte da å tilby mme istedet. Han drikker ca 200 ml som tidlig frokost, får 1 1/2 porsjon grøt en time etter, lunch er brødskivebiter og fruktpure, tilbys her mme. Begynte med kopp her da flaske var helt umulig. Drikker kanskje to slurker, vil heller ha vann. Middag får han vann til. Grøt 1 1/2 porsjon til kvelds og har prøvd gi melk først, underveis og etterpå. Her også drikker han uansett kun noen slurker. Det jeg lurer på er om de 200 ml på morgenen + melken som er i grøten holder? Han drikker masse vann, så han får i seg nok væske. Han vil jo ikke ha mer mme. Kan jo blande mme i grøten, men den er jo tilsatt melkepulver fra fabrikk. Noen som vet?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Min første var også sånn rundt samme alder som din. Ville bare ha mme på morgenen (ca 180-200ml) og spiste ellers grøt, brød og middag. Drakk vann til de måltidene. Jeg fikk da beskjed om at dette var nok, men er jo mulig å ta en tlf til helsestasjonen å spørre:)
Foccacia Skrevet 1. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2011 Takk for svar Helsesøster er ikke å få tak i om dagen, men skal høre med henne når hun er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå