Gå til innhold

Hvilken DPO var du på

Anbefalte innlegg

Skrevet

da du testet positiv? Når kan man tidligst teste positiv?

Er på 8 DPO og såååååå rastløs! Hehe :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lureste er vel å vente til IKM, men skjønner at du er rastløs ;-) Vet det er vanskelig å vente, men jeg fikk iallefall ikke positiv test før IKM uten at jeg husker om testen var positiv akkurat på IKM eller noen dager over.

Skrevet

Negativ 8 DPO, svakt positiv 11 DPO :) Positiv cb-digital 2 dager over ikm

Skrevet

Klarte jo ikke å dy med så måtte ta en test idag ( 9 DPO), blendahvitt var den!! :(

Skrevet

10 dpo fikk jeg supersvak positiv på morgenurin. 11 dpo ble den litt sterkere, og 13 dpo var den klart positiv! =) Cb digital tok jeg ikke før noen dager etter ikm for å være helt sikker siden den trenger høyere verdi av hcg for å bli positiv.

Lykke til!

Skrevet

9 og 11 dpo var de negative, mens 14dpo var den positiv:)

Skrevet

Mener å huske at det var 11dpo, med morgenurin.

Skjønner godt at du er rastløs! Gi graviditetstestene dine til naboen og si at under ingen omstendighet skal du få dem tilbake før mandag.. Så tar du deg en tur på kino eller møter noen venner for et middagsbesøk slik at du ikke tenker på det. Når du kommer hjem så må du absolutt ikke vekke naboen og true Han til å gi deg testene tilbake. Da er denne kvelden unnagjort og du har bare to kvelder igjen til du kan teste :-)

Skrevet

Testet svakt positivt i dag og er da 9 dpo. :-) Men velger å ikke ta gleden på forskudd!

Skrevet

Peppapig, smart ide! Hadde det ikke vært for at jeg testet idag (11dpo)! og blenda hvit var den :P så nå tar jeg og slapper av før neste pp :D

Skrevet

mummitrollet: Jeg testet negativt 11dpo (blendahvit), men 3 dager senere testet jeg positivt:-) Så det er mulig:)

er 10+4 idag:)

Skrevet

Å så herlig mammamø! Gratulerer :)

Sist gang testet jeg positiv 17dpo, men jeg testet jo ikke før det for jeg hadde verken mistanke eller planer om å bli gravid! Vi har sååååå lyst på en til selv om det ennå er tidlig, men tror barna får stor glede av hverandre :)

Skrevet

10 dager etter EL testa jeg svakt positivt.

9 dager etter var den negativ,og den morgenen starta jeg og blø. Har blødd siden og i dag er det 14 dager siden. Nå blør jeg så og si ikke,men har fortsatt positiv test..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...