Gå til innhold

soving på dagtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge sover deres babyer på 4 mnd på dagtid? snuppa her har akuratt blitt 4 mnd'er og er ikke veldig lett å få til å sove så mye på dagen lenger. kanskje hun ikke trenger å sove så mye på dagen lenger. bare litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sov ca 1-1,5timer tilsammen når han var 4mnd, en halvtime nå og halvtime da (aldri mer...).

Nå er han snart 6mnd og sover ca 2,5-3 timer tilsammen.

Skrevet

fler som kan gi meg noen svar ?? :)

Skrevet

Jenten min er 4,5 mnd, og hun har vendt helt om.. denne uken har hun sovnet 2 timer etter at vi har stått opp, da har hun sovet i 2,5-3 timer i strekk!!!! Så er hun våken i 2-3 timer, så sover hun igjen ca 1-2 timer:)

Før sov hun bare 30 min hver dupp, og kunne ha 1-2 hver dag fordi det var umulig å få henne til å sove... men nå bruker jeg vognen, og triller litt frem og tilbake i gangen hver halvtime, funker som bare det!!;)

Skrevet

Min på 4.5 mnd våkner ca 07-0730. Våken i 1.5-2 timer og så sover han ca 1.5 time til.Etter det sover han to-tre dupper på 30-45 minutter før legging kl 19. Sover greit gjennom natta men får mat 2-3 ganger (så nå skal vi prøve med grøt, fullammer) Håper han etterhvert vil bevege seg i retning av to litt lengre soveøkterpå dag kutte ned på nattmaten. Da blir dette riktig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...