Gå til innhold

Naboen kom og ringte på døren og spurte om jeg kunne slå av radioen:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æh...

Hypersensitiv nabo? Spørsmål: Hadde du på høyt volum? Hvis ja: Ok, greit å skru ned litt, kanskje.... Hvis nei: Jeg hadde gjort akkurat som du - rista på hodet og kanskje lurt på hvorfor/hvordan min radio forstyrret naboen.

Hvordan bor du, forresten? Tomannsbolig, rekkehus, leilighet/blokk, enebolig....?

Om du bor i en firemannsbolig og hadde radioen så høyt at naboen ikke kunne høre på sin yndlingsmusikk uten at radiostemmen fra din leilighet overdøvet skjønner jeg naboen godt.

Men om du spiller i vanlig lyttevolum så naboen faktisk kan prate i telefonen uten å bli forstyrret skjønner jeg deg godt.

Hehe, noen er bare utrolig egoistiske... Har liksom ikke nok med seg selv.

Hadde nok gjort som du om du ikke har full guffe! (Eller om det er en nabo som sliter med et barn som skal sove vegg i vegg...)

Annonse

Du kan få lpne min 11:33 =P Vi bygger ut huset, og har til tider mye skrot på tomta (ligger ikke lenge, men til vi har et hengerlass til dynga..) .

Naboene (et gammelt ektepar) kommer stadig og kjefter og legger seg borti om vi ikke får ryddet det vekk fort nok.. De er også innom å måler om det ligger på VÅR tomt og ikke deres..

Jeg gjør det stadig vekk på naborommet her ;) Min tenåring har alltid bass på, og det gjør vondt i øret mitt ;) Jeg har et øre som er litt for sensitivt for slike lyder.

hehehe....

Vanlig volum UTEN bass er ikke plage for meg heller. Så du får sjekke bassen på radioen din ;)

Migrene kan også være en årsak til at din nabo sa fra......

Greit det er irriterende, men når det blir direkte plagsomt og/eller vondt, så må en jo lære seg å ta noe hensyn. Slik min tenåring bare må gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...