ninairen Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Noen andre? Hvordan er formen,isåfall? Har akkurat kommet fra jordmora, skjekka meg vaginalt fordi hun ikke kjente hodet.. Og jeg hadde 2 cm åpning:) Og hodet langt nede... Ellers merker jeg ingenting... Så her er det nok bare å vente.. Har fått time på sykehuset neste onsdag...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Tycker du ska fira med en god middag idag jag!!
Totoromammaen Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Jeg har også termin i dag! Formen er strålende.....litt for strålende, for her skjer det lite virker det som. Kjenner at det skjer modning da, spesielt på kveldene. Skal til kontroll i morgen, spent på å høre hva jm finner ut Håper jeg slipper å bli satt i gang. Noen som stresser angående barnehage, forresten? Vi har fram til midnatt i dag....men jeg har gitt opp å få augustbaby, så nå får det bare skje når det skjer.... Lykke til alle sammen
zombie2be Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 Tuddeliduu! her er jeg å ja.. termin idag:) Slipper heldigvis presset med barnehage, da jeg velger å gå hjemme endel+dagmamma etterhvert. Rart hvordan utålmodigheten plutselig forsvant?? neinei-nå ble det ikke før termin så samme fanken:) hehe.. Mye mas da?? stadig noen som måå lure på hvajeg gjør,hvor jeg er? jaha,plutselig så nysgjerrige altså.. haha! skal nok lirke ungen ut i all stillhet tenker jeg:P
ninairen Skrevet 31. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2011 mamma08*spire*FØDEKLAR!: Er her ennå du også ja? Presset med barnehageplass slipper jeg også, får uansett plass i den der jeg jobber:) Så deilig å ikke bekymre seg for det.. Samme her, var myyyye mer utålmodig for 2 uker siden... Så er jeg bare likegyldig Folk har begynt å ringe litt, men ikke så mye ennå... Blir vel mer for hver dag en går over? Lykke til ivertfall:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå