Gå til innhold

Termin i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre? Hvordan er formen,isåfall?

Har akkurat kommet fra jordmora, skjekka meg vaginalt fordi hun ikke kjente hodet..

Og jeg hadde 2 cm åpning:) Og hodet langt nede...

Ellers merker jeg ingenting... Så her er det nok bare å vente..

Har fått time på sykehuset neste onsdag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tycker du ska fira med en god middag idag jag!! :)

Skrevet

Lykke til:)

Skrevet

Jeg har også termin i dag! Formen er strålende.....litt for strålende, for her skjer det lite virker det som. Kjenner at det skjer modning da, spesielt på kveldene. Skal til kontroll i morgen, spent på å høre hva jm finner ut :) Håper jeg slipper å bli satt i gang.

Noen som stresser angående barnehage, forresten? Vi har fram til midnatt i dag....men jeg har gitt opp å få augustbaby, så nå får det bare skje når det skjer....

Lykke til alle sammen :D

Skrevet

Tuddeliduu!

her er jeg å ja.. termin idag:)

Slipper heldigvis presset med barnehage, da jeg velger å gå hjemme endel+dagmamma etterhvert. Rart hvordan utålmodigheten plutselig forsvant?? neinei-nå ble det ikke før termin så samme fanken:) hehe..

Mye mas da?? stadig noen som måå lure på hvajeg gjør,hvor jeg er? jaha,plutselig så nysgjerrige altså.. haha! skal nok lirke ungen ut i all stillhet tenker jeg:P

Skrevet

mamma08*spire*FØDEKLAR!:

Er her ennå du også ja?:)

Presset med barnehageplass slipper jeg også, får uansett plass i den der jeg jobber:) Så deilig å ikke bekymre seg for det..

Samme her, var myyyye mer utålmodig for 2 uker siden... Så er jeg bare likegyldig :P

Folk har begynt å ringe litt, men ikke så mye ennå... Blir vel mer for hver dag en går over?

Lykke til ivertfall:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...