Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 31. august 2011 #1 Del Skrevet 31. august 2011 Var en uke på kreta og så sist fredag nå mens jeg var der så husket jeg plutselig ingenting. Hva slags utdannelse jeg hadde, hva jeg het osv. Etterhvert ble jeg litt til meg selv og da fikk jeg en intens hodepine som gikk over etterhvert til å være vanlig hodepine i mange timer. Lørdag skjedde dette 3 ganger og søndag 4 ganger. Da hadde familien merket at jeg blir helt borte og de får ikke kontakt. Jeg bare sitter å stirrer på et punkt. Så kommer greia med at jeg ikke husker navnet mitt, ikke kjenner igjen stemmen min, hvor jeg er, hva som har skjedd osv. Ringte legevakta her hjemme på mandag siden vi kom hjem på søndagskveld. Fikk komme inn med engang og fikk et skikkelig stort anfall der. Ble sendt nedover til sykehuset og ekg, blodtrykk, blodsukker og blodprøver ble tatt. Viste ingenting. men fikk selvfølgelig anfall for det. De la meg inn og ingenting skjedde før i går morgen. Da tok de eeg. Med sånn lys som blinket og jeg kjente at nå blir jeg borte igjen. Men siden jeg hadde øynene lukket og fikk ikke lov å åpne de fikk jeg ikke anfall. 10 min etter testen derimot satt jeg alene uti gangen og da kom det. husket ingenting og de som var der kunne ikke helt bekrefte at dette var enda et anfall. De har trodd det var epilepsi men pga denne eeg-en som ikke slo ut så sier de at dette er bare stress. noe jeg ikke skjønner noe av. Siden jeg er mer rolig og tar livet med ro nå mer enn jeg har noengang gjort. Skal få MR time i posten. Noen som har opplevd dette før og har noen erfaringer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143527922-hva-er-det-som-skjer-med-meg-anfall-flere-ganger-om-dagen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå