Gå til innhold

Erfaring med www.spreadshirt.no??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage en body til lillegutt, men er litt skeptisk til siden da det er mye reklame osv.

Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk mail i går fra dem at pakken var sendt. :) Så skal bli spennende å se når den kommer! Jeg har laget en body. Kom på 301,-. Teit man da må betale toll over 200,-......

Skrevet

Ok, sitter og prøver å laste opp et bilde (skal lage en hockeydrakt med logo foran og navnet på ryggen), men de vil ikke godta bilde...

Lastet du opp eget bilde eller logo på din?

Skrevet

Jeg lagret en logo fra nettet som jeg trykte på bodyen.. Gikk ikke først, men prøvde å endre farge, så gikk det.. Spennende å se åssen den ble. Den er visst ankommet nå.. ;) Men jeg sendte den til noen i svergie for å slippe toll.. så får se den etterpå.. :)

Skrevet

Så smart!

Tok litt av jeg da, lagde smekke, t-skjorte til far og body til babis! Så kom jo på over 700,-.

Men hvor lang tid tok det fra du sendte bestilling til de sendte den og den kom frem??? Litt redd for at det ikke skal komme frem i tide! :o

Skrevet

Bestilte forrgie uke, og kom i går :) Så omtrent akkurat 1 uke (6 dager) fra jeg bestilte til den lå i postkassa. :) Syntes trykket ble veldig fint også!

Skrevet

Oi! Det var raskere enn jeg trodde! :) Da regner jeg med pakken kommer før gullet kommer! :D Står på nettsiden deres at man kan regne med 3 uker, og jeg har 3,5 uker til termin, så fikk litt kalde føtter! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...