Mamma i lykkerus Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Skal lage en body til lillegutt, men er litt skeptisk til siden da det er mye reklame osv. Noen med erfaring??
*desemberbaby* Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 fikk mail i går fra dem at pakken var sendt. Så skal bli spennende å se når den kommer! Jeg har laget en body. Kom på 301,-. Teit man da må betale toll over 200,-......
Mamma i lykkerus Skrevet 31. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2011 Ok, sitter og prøver å laste opp et bilde (skal lage en hockeydrakt med logo foran og navnet på ryggen), men de vil ikke godta bilde... Lastet du opp eget bilde eller logo på din?
*desemberbaby* Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Jeg lagret en logo fra nettet som jeg trykte på bodyen.. Gikk ikke først, men prøvde å endre farge, så gikk det.. Spennende å se åssen den ble. Den er visst ankommet nå.. Men jeg sendte den til noen i svergie for å slippe toll.. så får se den etterpå..
Mamma i lykkerus Skrevet 3. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2011 Så smart! Tok litt av jeg da, lagde smekke, t-skjorte til far og body til babis! Så kom jo på over 700,-. Men hvor lang tid tok det fra du sendte bestilling til de sendte den og den kom frem??? Litt redd for at det ikke skal komme frem i tide!
*desemberbaby* Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Bestilte forrgie uke, og kom i går Så omtrent akkurat 1 uke (6 dager) fra jeg bestilte til den lå i postkassa. Syntes trykket ble veldig fint også!
Mamma i lykkerus Skrevet 5. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2011 Oi! Det var raskere enn jeg trodde! Da regner jeg med pakken kommer før gullet kommer! Står på nettsiden deres at man kan regne med 3 uker, og jeg har 3,5 uker til termin, så fikk litt kalde føtter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå