Gå til innhold

Flere med atypisk lungebetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 2 uker med hosting, svimmel, tungpustet og kvalme så tok jeg turen til legen. Etter noen prøver så sa de jeg hadde atypisk lungebetennelse , har hatt det før men denne gangen får jeg ingen medisiner siden jeg er gravid. Jeg begynner å bli rimelig desperat, hoster og kaster opp mer og mer, og er helt tom for energi:( Jeg skulle levere sønnen min i bhg i sta og måtte kaste opp på vei for å levere og mange ganger på vei tilbake. Det er snakk om ca 50 meter fra huset til bhg liksom...:( Er det flere som har eller har hatt dette som vet når/ om det blir bedre? Er det noe dere kan anbefale å ta for å bli bedre? Noen sier at det ikke går iver før etter fødsel når man kan få antibiotika:-0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stackare!! God bedring!!

Skrevet

Huff føler virkelig med deg! Jeg har selv hatt kikhoste og da kastet jeg opp hele tiden..

Jeg ville faktisk gått til en annen lege eller dratt på legevakten!

Når jeg hadde kikhoste gikk jeg til 4 forskjellige leger siden det ble verre og verre.. De første ville ikke gi meg behandling pga graviditeten. Den siste legen snakket med fødselsleger og ringte til et annet sykehus og de fant ut at jeg måtte ha behandling.. og de var helt sjokket over hvor lett de andre legene hadde tatt på det.. Men fikk uansett behandling for seint og må være syk en god stund til :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...