alexmommytobe Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 har bestilt modningsakupunktur i dag!! er 37+4 i dag og haaper haaper haaper at det har noe effekt!! tenkte jeg skulle ta i dag og neste onsdag og saa har jeg jm time neste torsdag der hun skal strippe meg.. saa haaper det blir en oppskrift for suksess!! krysser alt jeg har av fingrer og ter, for naa er jeg saaaaa lei!! har virkelig ikke tid til aa gaa overtid siden mannen og eldste datter reiser til usa i bryllup den 26. september.... iiiiiik!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Hei ) Hadde min første time i går, 36+4. Merka fint lite, ungen var veeeeldig rolig i magen i går. Men i natt våkna jeg kl 3 med passe sterke menssmerter, det har aldri skjedd før. Og har heller ikke hatt den type smerter. Det gikk ikke over uansett stilling i senga, eller om jeg stor opp for å ta meg ett glass vann. Meen sovna fint ca kl5.15 å våkna kl 7, men jeg har murring og "vandrende" smerter nede. Å føler meg støl i korsryggen. Så jeg regner med at alt dette er modning... Men jeg kjenner, analyserer å tenker på alt som skjer. Ikke rart man blir tullete i hode av modning og masing. Men lykke til du da )
alexmommytobe Skrevet 31. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2011 ja man blir litt tullete i hodet av denne ventingen! spesielt siden det naa er saa kort tid igjen! gaar hele tiden og kjenner etter tegn.. haaper paa at vannet gaar hver gang jeg nyser eller hoster, vaakner hver morgen med et "kanskje i dag er dagen?" haap... men saa langt er det fint lite som tyder paa snarlig fodsel her... hadde 1 cm aapning for litt over en uke siden, men ikke serlig moden.. har en del kynnere men ingen ting som ligner paa noe som helst ordentlig... jaja... de kommer naar de kommer... hadde bare vert greit aa vite naar det var!! :)haha
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Det skulle vært 1 oppskrift på dette, så hadde vi sluppet "alt er normalt, ingen svangerskap er like"
alexmommytobe Skrevet 31. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2011 vel ingen tegn til noe som helst annerledes her... vi faar se hva natten bringer... fikk beskjed om at det kom til aa ta 24-48 timer for vi visste om det hadde hatt noen effekt eller ikke... saa er vist bare aa smore seg med taalmodighet! vet det er onsketenkning at det skal skje noe naa.. er jo tross alt bare 37+4 men er saa utaalmodig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå