Gå til innhold

Jeg er sengeliggende på sykehuset frem til babyen kommer, og har ikke handlet inn noenting til den enda! Vil du dele gode nettsider med meg??:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei huff, så trist. Hvorfor må du ligge på sykehuset? og har du lenge igjen til termin?

Har du mann/samboer eller foreldre som kan ta seg av shoppingen? da kan du finne ut på nettet hva du ønsker å sa kan de gå å plukke det ut å ta det med hjem for deg kanskje? :)

Ellers har du jo finn.no, nøstebarna,

http://www.pricly.no/babyutstyr-100334923.html

ebay har masse gøy :)

Håper du har det bra å at alt er bra med den lille :)

Jeg bor i Rogaland om du trenger hjelp til noe? :) kan dra ut å shoppe for deg, hente ting å ordne med det som må ordnes med:)

Snille dere er!:)

Ble innlagt på riksen i uke 23 + 4 med blødning og forkortet cervix. Overflyttet til lokalsykehuset for en uke siden, etter å ha nådd uke 28...hurra!

Har både foreldere og samboer som kan "hente" ting for meg, men synes det hadde vært bra tidsfordriv å kunne lete litt på nettet selv - så blir veldig takknemmelig for nettadresser :D

Annonse

Ellos.no

Sparkjop.no (handlet mye billig ullundertøy her)

drops.no (om du vil se på strikke oppskrifter)

barebarn.no

Å så jeg som klager over hvor kjedelig det er å gå hjemme sykemeldt på grunn av bekkenløsningen... *slutte med det*

Jeg har handlet mye på kidsandcare. De mokopuna ullklærne var så fine! Fikk og tak i BB vippestol til 1000 kr, easygrow dunpose til 1500 kr og el. avent brystpumpe til 1000 kr. Tilsammen sparte jeg noen hundringser. Pluss masse mer. Jeg anbefaler butikken i allefall. Rask levering også. Også haddde de slag på chicci ammeinnlegg, 6 pk til 500 kr.

http://www.kidsandcare.no/

Håper det går bra med deg!

Kjedelig å høre, men bra at du er så pigg at du kan surfe og tenke!

Lykke til!

(har dessverre ikke noen tips, men det har du fått mange av!)

Prematurklær er forøvrig antagelig noe du kanskje muligens er på jakt etter. Buksene på hm (med føtter) er gode. Jeg tror det var joha som har omslagsbodyer i små størrelser. Det er veldig greit med omslagsbodyer på så små.

Husk luer!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...