Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Jeg bruker Marit Bjørnnes hos "Legene Bjørnnes og Borna" i Pilestredet Park. Link til Gule Sider med nr og adresse og slikt: http://www.gulesider.no/firma/legene-bjørnnes-borna:p10001397629?search_word=lege%20borna Jeg er kjempefornøyd med henne, faktisk den beste fastlegen jeg har hatt noen sinne. Jeg har hele tiden følt meg godt ivaretatt og at hun hører på meg og tar meg på alvor. Første gang jeg hadde en SA hadde jeg begynt med svangerskapsoppfølging hos henne, og ringte sekretærene hennes for avbestille timen som var planlagt. Da ringte hun tilbake innimellom pasientene sine for å høre hvordan det gikk med meg. Sekretærene hennes er helt grei, men kunne vært bedre om jeg skal være ærlig. De kan av og til føles litt "bryske" synes jeg, men har aldri hatt noen store problemer med de heller sånn sett. Jeg er helsesekretær selv og sier dette ut fra hvordan jeg selv ønsker å være som helsesekretær (bare for å poengere dette). Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Hmmm... Noe skjedde med den linken ser jeg, men søk bare etter Bjørnnes og Borna på Gule Sider, så finner du det. =) Og ja, det skrives Bjørnnes med 2 n-er. Anonym 10.44
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 Tusen takk. Er hun ung? Tror du at hun har barn selv?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #7 Skrevet 31. august 2011 Ganske ung vil jeg si. Jeg føler hun er jevnaldrende med meg, og jeg er 36 år. (Så det kommer jo an på hva du mener med "ung"... Hahaha...) Det er nok ikke umulig at hun har barn selv, men det vet jeg ikke noe om. =)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 Charlotte Widerøe ved lamberseter legesenter. Vet ikke om hun har ledig kapasitet da. Hun ringer alltid opp når hun har sagt det, tar seg god tid, står på kravene for å få spesialister inn på banen og engasjerer seg nesten personlig. Absolutt å aanbefale! http://www.lambertseterlegesenter.no/ansatte/
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #9 Skrevet 31. august 2011 Tove kristin fløgstad på sjølyst fastlegesenter. I 50-årene, voksne barn selv, er skjønn med babyer, snakker rett frem, kuul dame. Anbefaler varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå