Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Lilleplutten hadde tidligere saueskinn som han sov så godt i, gned liksom hodet godt nedi og sovnet nesten med en gang. Men så fikk han helt latterlig med eksem og vi måtte fjerne saueskinnet. Nå etter ca. to uker med kolikksmerter og alle triks i boka brukt opp; måtte man jo dy til nye knep. Så jeg tok frem den minste hodeputa de selger og la under. Kombinert med varmepute på magen sovnet han dønn gidd. Men hva er bakdeler ved å bruke hodepute når de er så små? siden "ingen" andre bruker det
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 det er vel fare for krybbedød med pute, men tror de har begynt å gå litt bort i fra det igjen (uten at jeg skal si det sikkert!) hør med HS om hva hun syntes, så lenge puten er veldig liten tror jeg ikke det gjør noe. eventuelt kan du kjøpe denne www.barnepute.no den bruker vi, men det var pga skjeft hode til kolikk smertene vil jeg annbefale kiropraktor hvis ikke det allerede er prøvd Lykke til!
jippijegharfødt Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Det er vel på grunn av fare for krybbedød at det ikke anbefales. Fikk anbefalt av fysio å bruke pute på førstemann for å unngå skjevt hode da hun hadde favorittside. Fikk råd om å legge puta så langt ned som til under skuldrene for å unngå knekk i nakke, og å bare bruke det når jeg var våken og kunne passe på.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 kiropraktor går vi allerede til, hun er helt herlig og vi trodde han var ferdig behandlet. Før det plutselig slo tilbake, så skal dit imorgen og neste uke forsøker vi manuell terapi. Han har litt skjevt hode. Ligger med hodet til venstre til tross at vi snur det eller prøver å få han til å snu det selv. Med puten lå han faktisk rett. Barneputen var et fint råd, skal høre med helsestasjonen. takktakk
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 aha, nei han har pute nede på skulderne allerede. Men jeg har latt han sove med det i natt. Klarer å legge han på magen, da kan han sove. Men han kan finne på å gulpe. Også ligger han hele natten med gulp i ansiktet. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå