Snart mamma <3 Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Lillegutten er ikke videre begeistret for verken manduca, close baby carrier eller babybjørn. Eller vogn :/ hvordan venner jeg han til det? Blir vanlig gråt etter et par minutter..
Snart mamma <3 Skrevet 31. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2011 ...skulle stå "blir vanligvis gråt etter et par minutter" Er forresten manduca'n jeg ønsker å bruke mest.
flypapir Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Tja...jeg er ingen ekspert, men kanskje du kan prøve noen kortere økter for så å øke på etterhvert? Vi bruker også manduca nå etter å ha brukt sjal, og det virker som om jenta trives best på ryggen vår... Har henne der når jeg driver med litt husarbeid, henter de to eldste i bhg ol Jeg regner vel med at du har sjekket at han sitter riktig? Dvs med rumpa lavere enn knærne? Håper det løser seg hvertfall, er jo bare så praktisk å kunne bruke slike seler
magpie Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 no vet jeg ikje hvor gammel gutten din er, men hos oss funket ikje maducaen før no som han er blitt nesten fem måned. Virker som at beina hannes ville bare ikje bli bøyd ut slik før han var blitt litt større. Med bæresjal fikk jeg ikje til før vi knytet det slik at beina hannes kom ut av sjalet. Det tror jeg var pga at jeg ikje klarte å legge dem riktig inni sjalen mens han var nyfødt. Visste ikje helt ka det ville si å ha ham i fosterstilling (det vet jeg fortsatt ikje)..også har jeg funnet ut at jeg må knyte sjalet ganske stramt for å fa han til å ligge tett nok. Tror det føles tryggere da for babyen. No stortrives han i både sjal og manducaen Forøvrig har han aldri likt babybjørn eller lignende der beina dingler.. Lykke til!
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 Hvor gammel? Hos oss funket kun babybjørn vendt forover opp til ca 5 mnd da jeg kunne bruke Manducaen på ryggen. Det trengtes tilvenning uansett, så har gått litt rundt i hagen, hentet posten og danset/tullet foran speilet masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå