Gå til innhold

Frykter graviditet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et merkelig spørsmål til dere ;-)

 

Jeg har ingen barn og dere synes kanskje derfor det er rart jeg føler at jeg er gravid siden jeg ikke kan vite hvordan det føles. Allikevel kjenner jeg noe som føles helt annerledes og alle symptomer peker i retning graviditet.

 

Jeg føler meg oppblåst og hard/støl i magen. Jeg føler meg også svimmel, litt kvalm men har ikke kastet opp. Jeg har hatt blødninger når jeg vanligvis skulle hatt menstruasjon, men de har vært litt mindre enn vanlig. Jeg har tatt to graviditetstester som har vist "Ikke gravid". Hvis jeg er gravid, som jeg frykter, så er jeg antageligvis 12-16 uker på vei. Roet meg når jeg fikk negative tester, men har googlet og lest her inne og lest blant annet at testene kan vise seg å være negative selv om man er gravid og man kan også ha blødninger/menstruasjon selv om man er gravid.

 

Vet dette er umulig for dere å gi noe fasitsvar på, men jeg lurer på hva dere tror ut i fra hva dere leser. Er virkelig gravidtetstestene så usikre? Kan man ha blødninger den uka man venter menstruasjon uten at det er menstruasjon? Vet jeg burde dra til legen, men tenkte å høre med dere først. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meget usannsynnlig at testene viser negativt/ikke gravid om du er så langt på vei.

Man kan ha en lignende mensen/festeblødning den første mnd man er gravid,men er ikke vanlig ha "mensen" til rett tid hver mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det jeg tenker også. Men blir helt paranoid av å lese på nettet, he he.. Kanskje jeg bare fortsetter å ha symptomer siden jeg er så "overbevist" om at jeg er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...