Gå til innhold

Noen som skal i gang denne mnd og er fra oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi skal til Danmark snart, venter på mens så jeg kan begynne på nesespray....utålmodig....

lurer på om det er noen fler i oslo og omegn som venter på det samme som meg.... Kanskje man kunne støttet hverandre og delt litt erfaringer. Jeg er helt ny i dette gamet så det hadde vært fint å hatt noen å dele dette med...

BareLykke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er fra Akershus og er i gang med IVF forsøk. Hadde ett IVF forsøk i mai, men dette ble avbrutt. Jeg har endometriose og reagerer lite på medisinene. Kroppen klarte derfor ikke å lage mer enn ett egg. Men man får jo bare ett satt tilbake så det skal holde det:)

Jeg er på Riksen, startet med spray 19 august og skal starte med sprøyter i morgen. Da ligger jeg litt foran deg i løypa så hvis jeg kan bidra med litt erfaring så gjør jeg gjerne det:)

Skrevet

Vi skal i gang, starter på spray 23 sept og holder til på Riksen. Bor ca 2 timer unna oslo.

Skrevet

Hei

Vi (jeg) starter med nedregulering i dag. Jeg skal bruke suprefact, så det blir sprøyter hele veien på meg. Null nesespray.

Hadde ett forsøk uten nedregulering på forsommeren, men det fungerte dårlig. Satser på bedre lykke denne gang.

Vi er også Danmarksfarere. Bor ca en time unna Oslo.

Skrevet

Startet med spray på søndag og skal i gang med sprøyter i slutten av neste uke en gang. Dette er vårt 6. forsøk uten å lykkes. Kan godt si jeg har en del erfaring (selv om det ikke har resultert i noe barn). Bor i Oslo og holder til på Aleris. Spør gjerne, jeg kan kanskje bidra.

Skrevet

Hei!

Jeg skal starte med nesespray førstkommende søndag, hører til riksen. Er veldig spent iforhold til bivirkningene..

Bor ca 1 time fra Oslo.

Skrevet

Hvordan er formen din Hansine etter at du begynte på sprayen? Er det flere typer spray eller går de fleste på den samme? Jeg har nemlig ikke fått papirene mine enda, selv om jeg skal starte til søndag.

Skrevet

Jeg har fått suprecur nesespray. Merker nesten ingenting. Har gått på denne i 14 dager nå, og har kun merket litt hetetokter. I følge gubben er det ikke merkbart på humøret i alle fall:)

Skrevet

Jepp! Er i full gang. Sprayer på andre uka. Husk at de fleste opplever lite bivirkninger så det er slett ikke sikkert du blir så plaget. Selv kjenner jeg meg bare litt varmere enn ellers. Bor nord for oslo, og sogner til riksen, men kjenner godt til danmark også. Lykke til! Husker at jeg syntes første IVf forsøk var superspennende (har vært i gjennom 4 - og 4 fryseforsøk!) Men vær også forberedt på at noe kan gå galt - det er en komplisert prosess.

Skrevet

Så moro at så mange svarte... Her er mensen selvfølgelig for første gang på et år to dager forsinket..... Så det er bare å smøre seg med tålmodighet, noe jeg ikke er flink til.. Jeg har 3 barn fra før, men er gift på nytt og han har ingen så nå er vi klare for et eller to sammen... Gleder meg som en liten unge... Håper dere holder meg informert.... Spennende å høre hvordan det går fremover med dere også. Jeg bor i Nittedal rett utenfor Oslo..

Nå er det natten her...Lykke til jenter....

Skrevet

Foreløpig kjenner jeg bare til at jeg blir litt trøttere enn ellers og får litt hodepine. Disse bivirkningene har jeg hatt hver gang jeg har gått på spray. Enten om det er Synarela eller Supercure. I tillegg har jeg lagt på meg mens vi har holdt på med forsøkene. Det er ganske frustrerende. Får bare ta en skjerpings, for det er ikke gøy å bli mistenkt for å være gravid når en ikke er det og ønsker det så sterkt. Jobber derfor med saken. Har begynt å trene mer igjen, spiser litt sunnere og prøver å unngå godteri (ihvertfall minke inntaket av det). Jeg er egentlig helt hekta på sjokolade og lakris, men skal fremover holde meg unna det daglig. Syns ikke jeg er for plaget av bivirkninger ellers, men har nok lettere for å ta til tårer. Det kan kanskje også komme av at det er en påkjenning å ikke lykkes etter så mange ganger og med så sterkt ønske om å bli mamma!

Skrevet

Hei, er på 3.dag på supre ur og merker ingen bivirkninger. Tenker ofte på om jeg ikke får nok/bruker den riktig.... Innsett blir i beg av okt. Første gangen min og er VELDIG spent

Lykke til videre!!

Skrevet

Begynner med spray 24.09, spennende... Gleder oss masse og krysser det vi har på at det kommer en liten baby i 2012.

Skrevet

Hei

Er 1 ivf, starter på synarela 13 sept. Bor i Oslo

Rimelig fersk på dette, prøver lese rundt å bli litt klokere... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...