Gå til innhold

Trenger oppmuntring...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er rimelig fortvilet akkurat nå. Har termin i dag og oppkjøring i morgen. Formen er elendig og dagen skal brukes til legekontroll og husvask som må gjøres før jeg henter ungene kl. 1. Vet at det er en sjanse for at jeg stryker i morgen. Jeg kommer til å være så nervøs at jeg er redd jeg bare kjører helt elendig... i tillegg er jeg ikke stødig på rygging og sikkerhetssjekk av bilen (teori om det). Skulle ønske jeg klarte å tenke at det ikke gjør noe om jeg stryker, men føler at jeg MÅ ha lappen før babyen kommer + at jeg vil føle det som et stort nederlag. Er så sliten og lei meg og vet at jeg bare MÅ prøve, men har så vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei supermamma!

Gud hvor tøff du er som skal kjøre opp etter termin! :) Dette klarer du, bare tenk hvor deilig det skal bli å yte barselstiden uten å måtte tenke på at du bør kjøre opp snart! :)

 

Pust dypt inn, dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp husvasken, slapp av mens du kan og les gjennom den teorien du er usikker på. Det går så bra så.

Skulle du stryke er det uansett ikke verdens undergang. Du har i hvertfal en fantastisk undskyldning om det skulle gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er TØFF!

 

Tenk å kjøre opp etter termin. Jøje meg! Jeg synes du skal slappe av i dag. Les litt teori og gå gjerne gjennom bilmotor o.l sammen med en du er glad i.

 

Det gjør ingenting om du ikke er stødig på rygging. Jeg parkerte helt skjevt, men fikk lappen likevel. Rygging krever masse øvelse, så det skal du ikke tenke på. Gjør så godt du kan. Husk å se i speilene ofte, hold fartsgrensen, se inn og brems opp før alle gater som kommer fra høyre.

 

Spis en god frokost i morgen. Hvis du har noen vondter, kan du ta en smertestillende og gjerne en kopp kaffe. Det kvikker opp!

 

Masse lykke til og fortell oss hvordan det har gått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring. :) Nå kjenner jeg en del murringer her så blir spennende å se om det blir fødsel i dag/natt. Det får så være, men håper bare det ikke begynner på kjøreturen gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo råtøff! Ikke bruk en kalori på å bekymre deg, dette klarer du flott! Hva så om du bommer litt på rygginga - bedre lykke neste gang:)

 

Og tenk på hva slags bagatell et stryk på lappen er i forhold til hva du venter på! Senk skuldrene og knip igjen - så skal du se det går strålende!

 

Massemasse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drit i husarbeid og ta det andre som det kommer ;) Senk kravene til deg selv og kjenn etter: "Hva trenger jeg akkurat nå...egentlig?" Om det går dårlig på oppkjøringa: Den har du resten av livet på å ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensor sin kommentar til min rygging etter oppkjøringen var "du rygget jo hele tiden sakte, så det var jo ingen fare for at det skulle skje noe...". Det var etter at jeg hadde brukt laaaang tid på å rygge fra en vei og inn en annen. Mens jeg drev å rygget (tror sensor fikk meg til å rygge ekstra langt for å se om jeg var bedre på å rygge rett enn rundt en sving) kom bilen til en annen som hadde oppkjøring og han rygget helt perfekt rundt svingen og kjørte av gårde igjen. Han strøyk, jeg sto:-) Selvfølgelig strøyk han ikke på ryggingen, men det å rygge er det minst viktige for å stå, det viktige er at du ikke gjør noe som setter deg eller andre i fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så tøff du er. Dette går sikkert kjempe fint, men jeg skjønner at du er sliten. Tenk positive tanker:) ønsker deg lykke lykke til i morgen:) vær stolt av deg selv!!!!!! Hold oss gjerne oppdatert i morgen da:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også VELDIG nervøs på oppkjøringen for noen år soden. Gjorde masse småfeil som kunne vært alvorlig, men siden jeg var så forsiktig, så var det ikke noe problem, sa sensoren.

Dette går så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lykke til, dette kommer til å gå kjempefint!! Fokuser på det som er viktig. Husvaska går ingen steder ;) Er du heldig, så føder du om et par dager og mannen din må vaske til du og babyen kommer hjem fra sykehuset ;) hihi

 

Krysser fingre og tær for deg i morgen :)

 

Og lykke til med forestående fødsel!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...