Gå til innhold

3 dager til ikm! Er så nervøs...

Anbefalte innlegg

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Er inne i vår første offisielle testperiode nå. Altså hvor timing har vært en essensiell greie. Regnet ut av at el skulle komme den 22/8. Begynte å teste posetivt på el teststrimmel den 19/8, og dette fortsatte igjennom hele helgen. Også på mandag den 22/8 var en posetiv, og da hadde vi sex. Etter dette testet jeg ikke mer.

Det farlige nå, er at jeg syntes støtt og stadig at det stråler fra begge sider av underlivet og at puppene verker litt i nå og ned. Men jeg tør ikke tro på at jeg føler dette, i tilfelle tante rød melder sin ankomst og dreper håpet.. Har tatt en graviditets test, negativ. Har hørt at el test kan slå posetivt ut dersom man er gravid, så jeg tok en sånn en som viste svak posetiv. Jeg vet dette ikke behøver å bety noe... Men fremdeles..

Noen fler som befinner seg der jeg er nå?

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan slutte å tenke så mye på dette? :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe tror ikke det er noen ting som kan få en på andre tanker hehe jeg har det akkurat like dann. uansett hvor mye enn har å gjøre,når kvelden kommer å du setter deg ned så er det på`n igjen hehe.

men lykke til,håper du får en positiv test :)

Skrevet

hehe, det å være en prøver kan være en tålmodighetsprøve skal jeg si deg ;)

Om du hadde el rundt 22 aug, så kan det være tidlig å teste enda. Vent heller til IKM du, selv om det kan være vanskelig ;) Og det med el-tester.. ikke bruk de som graviditestester. De kan slå ut positivt lenge etter el, fordi man fremdeles kan ha lh-hormonet i kroppen mellom el og ikm. Kjedelig å få forhåpninger pga testing med el-tester, så viser det seg at det ikke var noe :( Jeg har ikke sååå mye kunnskap om dette, men du kan lese mer om det her: http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm

Masse lykke til :)

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Takk :) Gud som jeg håper dette går bra! Nå i dagene før ikm, syntes jeg det murrer litt der nede.. Men det kan være vanlig begynnelse på mens-smerter.. Jeg føler masse rart der nede, men tør ikke satse på at det har noe med en posetiv graviditets test å gjøre.. Kan jo bare ære tegn på helt vanlig kjip mensen liksom.. Jaja, krysser fingerne! Er jo ikke før til søndag :s om tante rød ikke kommer da tester jeg meg på tirsdag tenker jeg..

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Hah, var vel heller 4 dager overskriften skulle vært. Lol, hoderegning :P i dag er 3 dager til ikm!

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Jah... Jaja, da bestemte tante seg for å komme IDAG da :( så blei det ikke noe denne gangen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...