ops...nr.4 Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 blodig slim og lette sammentrekninger i magen og rygg. ikke noe vondt men annerledes enn det har vært. vurderte å be mannen være hjemme men slo det fra meg, han er jo bare 5 min hjemmefra på jobb så det skal ikke være noe problem. er vel kanskje på tide å finne frem rietelleren så man kan begynne å følge skikkeli med. Bare håper håper håper at det ikke dabber av, føler virkeli at det er min tur nå med 7 dager over termin. noen forskjell på dere andre overtidsdamer?
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Åh så spennende!! Xxxxxxx fingre for deg .. Og som jeg har skrevet under i etcanney innlegg vi får satse på masse fødsler her i dag. Twi twi !!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Oiiii..... Heie på deg!! Så gøy for dere ) Ikke for å ødelegge tråden din, men jeg har fått litt angst nå.... :/ Våkna med passe sterke mensensmerter, å føler meg langt i fra *jippi jeg gleder meg over all vondter som kommer* Har aldri kjent disse smertene før. Jeg sovna igjen etter 2,5time men det murrer enda. Litt fram å tilbake mage / korsrygg, det strammer ikke i magen så det er ikke rier for min del(tror jeg) Er heller ikke på overtid, har 26 dager igjen å varpå modningsakupunktur i går.... Masse lykke til ops...nr.4!! Du som er stjerna i sikte i dag:D
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Nej sååå spännande! Nu får du hålla oss uppdaterade så långt det går - lever ju genom andras födslar om dagen!! hihi! Sååå spännande!
ops...nr.4 Skrevet 31. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2011 er vel ikke direkte rier men er ikke tvil om at det murrer nei. kjenner litt på angsten ja, kan ikke helt fatte at man venter på vondter. skal prøve å slappe av ei stund, oppdatering følger
miepia30 Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 veldig spennende, håper det er din dag! Du har jo vært gjennom dette før så du forstår vel kjapt når det er ekte saker.
ops...nr.4 Skrevet 31. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2011 skal si deg miepia at akkurat nå skjønner jeg ikke en dritt er ikke mer enn veldi ubehageli, varer i ca 40 sek å kommer med ca 5min mellomrom. har fått gubben hjem, å han stresser, føler meg selv ganske så rolig. skal ringe føden om litt, har jo 1,5 times kjøring så kan jo være greit å snart bestemme seg for hva man skal gjøre.
miepia30 Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 hmmm, ja satt selv en kveld med veldig ubehagelige masrier hvert 5 min i 5 timer og hadde akkurat tenkt å ringe føden. Så bestemte jeg å prøve å sove, man forsover seg jo ikke fra fødsel, og jeg sovna, Og våkna 5 timer senere uten rier. Irr. Det er ikke så lett å vite når det er ekte vare nei. I går morgest hadde jeg virkelig vonde tak av helt ny karakter og det kom blod og slim også. Men niks, fredelig kveld og fantastisk rolig natt. Og nå sitter jeg her igjen da med tak hvert 5 min, men varer som dine under 1 minutt. Vi får se. Det er jo mye mer sannsynlig at det blir noe utav dine rier, du som er på overtid. Og du har lang reisevei! Sikkert lurt å ringe ja!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 31. august 2011 #9 Skrevet 31. august 2011 lykke til ops... nr.4 skjer ikke skitt hær, bare hikking inni der... bare 5 dager til jeg blir satt i gang så overlever
miepia30 Skrevet 31. august 2011 #10 Skrevet 31. august 2011 det er din tur nå også frumamma, takk og pris at du kan ha nedtelling, det er fra 0-5 dager til det blir baby! Jippi!
knerten09+ knerteline11 Skrevet 31. august 2011 #11 Skrevet 31. august 2011 Tvi tvi, håper det ikke gir seg nå da og at det tar seg opp. Jeg hadde også en del vonde tak i dag morges, men nå er det stilt igjen - grrr. Skal til legen om en time, så skal ho bestille time til meg på sykehuset til overtidskontroll. Hun skulle få meg inn i morgen eller fredag sa ho. Så får en se hva som skjer da. Om alt er greit, så blir man vel gående til over helgen om ikke noe skjer av seg selv. Fødsel før 1. september har jeg i alle fall gitt opp nå. Vel heier på deg idag!
Gloria ** Skrevet 31. august 2011 #12 Skrevet 31. august 2011 Spennende, spennende...!! Lykke til, det høres ut som 'ekte varer' og ikke noe tullerier. Du må holde oss oppdaterte, vi som er så ventende her inne Ønsker deg en GOOOOOD FØDSEL!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 31. august 2011 #13 Skrevet 31. august 2011 Hei ops...nr.4 Nå har vi ikke hørt fra deg siden i morres, så da er nok du i fødsel!! Hipp-hurra!!
ops...nr.4 Skrevet 1. september 2011 Forfatter #14 Skrevet 1. september 2011 Beklager mangel på oppdatering. Endte m.e k.snitt, ingen stor dramatikk. Historie kommer.Nydeli pike,3798 gr, 52 lang . P.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 1. september 2011 #15 Skrevet 1. september 2011 Grattis!! Njut nurket!!! Vad avis jag blir känner jag :0)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 1. september 2011 #16 Skrevet 1. september 2011 Gratulere- endelig!! nyyt tiden. Termin idag og håper ikke d er lenge til jeg har frøkna her også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå