Gå til innhold

Magen min revner!! :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mange år siden hadde jeg piercing i navlen. Magen har nå strukket seg til bristepunktet og nå blør jeg og hullet revner...! Har gått med plaster i hele dag for å prøve å "teipe" det sammen, men når jeg har en hyperaktiv bebis i magen som sparker så og si hele dagen gjør det noe SÅ INNI HÆL****ETES VONDT!!!!!

Noen som har noe tips? Skal jeg be legen rett og slett snitte det opp eller la det gå og revne litt og litt hver dag? Er så utrolig vondt! :( :( :(

Magen er like stram som når jeg har kynnere, den bare er stein hele tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whaaaatt??!! Er dette mulig?

Jeg har vært livredd lenge for at det skulle skje med navlen min, men alle har beroliget meg med at d ALDRI kan skje.

Tror jeg ville renset såret med pyrisept eller noe i den dur og bare fortsatt og plastret det til jeg fikk snakket med legen. Er ikke greit så lenge du har d vondt så kom deg til lege fort!

Masse god bedring!

Skrevet

Huff... stakkar deg!!!!! Jeg leste innlegget ditt fordi jeg også føler at magen min revner, men den gjør ikke det bokstavlig til meg da! Den er bare så innmari stram, hele tiden. Har vært det dette svangerskapet, men var ikke slik sist. Lurer på om det er pga mye kynnere,...

Uansett må du ha lykke til med navlen din! Det hørtes ikke godt ut iallefall!

Skrevet

Det hørtes veldig vondt ut! Var hullet åpent eller hadde det hatt tid til å gro igjen før du ble gravid? Jeg har selv hatt hull i navlen for noen år siden, men mitt er grodd igjen nå. Magen min er ikke så stor enda, men den har fortsatt tre måneder å vokse på, så dette hørtes litt skummelt ut.

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte.... I mitt forrige svangerskap fikk jeg strekkmerke både over og rundt den gamle piercing, som jeg hadde tatt ut flere år får jeg ble gravid. Både i dette og i det forrige svangerskapet har jeg opplevd å få verk i den.... Kan si jeg angrer på atjeg tok den nå ja.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...