Gå til innhold

Overstimulert???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt ut bortimot 20 egg (!) i dag og står visst i fare for å være overstimulert. Skal ta blodprøve torsdags morgen, og om det ser bra ut og egg er befruktet er det innsett torsdags formiddag.

Noen som har erfaring eller kunnskap om det å være overstimulert???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Puma!

Jeg kan vel egentlig ikke svare deg ordentlig men..

Ved mitt forrige forsøk fikk jeg ut 23 egg, og det ble ikke nevnt noe om overstimulering. Ble bare litt ekstra øm i magen etter uttak, ellers kjentes det som de andre gangene.

Ved dette forsøket har jeg over 30 eggposer, og fikk beskjed om at forsøket muligens ville bli avbrutt pga fare for overstimulering. Men blodprøven jeg tok i dag var visst ok, så da blir det uttak på fredag.

Ut i fra det jeg forsto, så er det en kombinasjon av antall egg og østradiolverdien som avgjør om man står i fare for overstimulering.

Krysser fingrene for at blodprøven din er helt fin, og at du får innsett.

Lykke til!

Skrevet

Takk, jeg er kjempespent på morgendagen. Fikk beskjed om 16 egg var befruktet, så krysser jeg fingre og tær for at et gullegg kan monteres i morgen! :)

Skrevet

Oj - 16 er kjempebra! Kanskje du får noen på frys også:-)

Lykke til!

Skrevet

Ja, hurra!! Det ble innsett. Hadde 5 perfekte egg, sa legen, og dermed er jeg blitt ruger, med 4 på frys! For en spennende tid som venter!!

Skrevet

Så bra! Skal krysse fingrene for deg:-)

Skrevet

og jeg for deg, Rugekassa! Lykke til med uttak i morgen :)

Skrevet

Takk:-) Koselig å høre fra deg!

Håper du koser deg med babyen din:-)

Skrevet

Jeg koser meg masse men min lille "fryseprinsesse". hehe Pleier aldri å tenke over at hun er IVF-baby, men må jo nevne det når jeg først henger her inne :) Alt er bare fint, og det har ikke vært store utfordinger til nå. Bare fryd og gammen!

Håper forresten det gikk kjempebra med deg i dag.

Stooor klem!

Skrevet

Høres bra ut!

Uttaket gikk bra, håper det blir befruktning og deling slik at det blir innsett på mandag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...