Puma - sprekker snart! Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Tatt ut bortimot 20 egg (!) i dag og står visst i fare for å være overstimulert. Skal ta blodprøve torsdags morgen, og om det ser bra ut og egg er befruktet er det innsett torsdags formiddag. Noen som har erfaring eller kunnskap om det å være overstimulert???
TanteTroll Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Hei Puma! Jeg kan vel egentlig ikke svare deg ordentlig men.. Ved mitt forrige forsøk fikk jeg ut 23 egg, og det ble ikke nevnt noe om overstimulering. Ble bare litt ekstra øm i magen etter uttak, ellers kjentes det som de andre gangene. Ved dette forsøket har jeg over 30 eggposer, og fikk beskjed om at forsøket muligens ville bli avbrutt pga fare for overstimulering. Men blodprøven jeg tok i dag var visst ok, så da blir det uttak på fredag. Ut i fra det jeg forsto, så er det en kombinasjon av antall egg og østradiolverdien som avgjør om man står i fare for overstimulering. Krysser fingrene for at blodprøven din er helt fin, og at du får innsett. Lykke til!
Puma - sprekker snart! Skrevet 31. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2011 Takk, jeg er kjempespent på morgendagen. Fikk beskjed om 16 egg var befruktet, så krysser jeg fingre og tær for at et gullegg kan monteres i morgen!
TanteTroll Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Oj - 16 er kjempebra! Kanskje du får noen på frys også:-) Lykke til!
Puma - sprekker snart! Skrevet 1. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2011 Ja, hurra!! Det ble innsett. Hadde 5 perfekte egg, sa legen, og dermed er jeg blitt ruger, med 4 på frys! For en spennende tid som venter!!
TanteTroll Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 Så bra! Skal krysse fingrene for deg:-)
jente_80 Skrevet 1. september 2011 #8 Skrevet 1. september 2011 og jeg for deg, Rugekassa! Lykke til med uttak i morgen
TanteTroll Skrevet 1. september 2011 #9 Skrevet 1. september 2011 Takk:-) Koselig å høre fra deg! Håper du koser deg med babyen din:-)
jente_80 Skrevet 2. september 2011 #10 Skrevet 2. september 2011 Jeg koser meg masse men min lille "fryseprinsesse". hehe Pleier aldri å tenke over at hun er IVF-baby, men må jo nevne det når jeg først henger her inne Alt er bare fint, og det har ikke vært store utfordinger til nå. Bare fryd og gammen! Håper forresten det gikk kjempebra med deg i dag. Stooor klem!
TanteTroll Skrevet 2. september 2011 #11 Skrevet 2. september 2011 Høres bra ut! Uttaket gikk bra, håper det blir befruktning og deling slik at det blir innsett på mandag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå