Gå til innhold

Blør :(

2 tette og 1 badehette

Anbefalte innlegg

Skrevet

og verken legevakten eller sykehuset vil sjekke ut ka som skjer, om det e en spontanabort eller om det e blødninger som kommer i sv.skapet.

Har aldri blødd i sv.skapet med de to andre :(

E engstelig og redd no :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dessverre er det ikke så mye legene og sykehuset er villig til å gjøre i de første ukene.. Er veldig frustrerende når man står midt oppi det selv :(

Anbefaler deg å ta kontakt med private klinikker om du vil ha en ultralyd, eller evt ta hcg prøver..

hvor langt er du på vei?

det trenger absolutt ikke være noe alvorlig selv om du har blødning. Blør du mye? Hvis du nylig har hatt sex kan det føre til blødning...

masse lykke til :) kjenner til hvordan du har det og det er ikke noe gøy..

Skrevet

Skal egentlig ha privat UL 15 sept - då e eg 11+2, men no e eg bare 9 uker.

Har ikke hatt sex på over en uke.

Har ikke blødd sååå mye, men det var i trusa og på papiret etter at eg hadde vært på toalettet. Men er en blanding av friskt og gammelt blod :(

Skrevet

Så lite trenger absolutt ikke være noe alvorlig :)

Man kan lese seg grønn om hva "friskt"eller "gammelt" blod betyr, men faktum er vel at det hele er så individuelt..

Vet om mange som har hatt blødninger uten at det har vært noe, mens med andre (inkl meg) har det ikke gått så bra.. Jeg spottet i et par uker før den lille spiren takket for seg, men høres ikke ut som du er der enda.

Hcgprøver kan være litt misvisende når man er komt såpass langt på vei så en UL gir best svar..

Ønsker deg lykke til!og tenk positive tanker :) stress er uansett ikke bra!! (lettere sagt enn gjort, men...)

Skrevet

Tusen takk for svar.

Skal prøve å slappe litt av og se om eg får legen min til å henvise meg til UL i morgen. Kjenner eg e lettere panisk og kommer neppe til å sove så mye i natt, men skal prøve å roe nervene litt!

Skrevet

Tusen takk for svar.

Skal prøve å slappe litt av og se om eg får legen min til å henvise meg til UL i morgen. Kjenner eg e lettere panisk og kommer neppe til å sove så mye i natt, men skal prøve å roe nervene litt!

Skrevet

hvordan gikk det med deg idag? :)

Skrevet

I dag kom jeg til legen kl 10. Har tatt blodprøver ( hcg nivået ) og må ta nye på fredag. Men jeg har ikke lengre vondt i ryggen som jeg hadde litt av i går, og ei heller har jeg blødd noe mer - så jeg håper at det var bare det og at den lille har det bra og klorer seg fast!

Får også komme til på sykehuset for UL igjen ( var der i uke 7 og på mandagen ) på fredag, bare for å sjekke om den lilles hjerte ennå slår - noe jeg virkelig håper på!

Tusen takk for omtanken :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...